قالیباف: تابلوی زمان بندی آمادگی برای المپیک ۲۰۲۴ باید از همین امروز روشن شود

قالیباف: تابلوی زمان بندی آمادگی برای المپیک ۲۰۲۴ باید از همین امروز روشن شود

فارس نوشت: رئیس مجلس در دیدار ورزشکاران مدال آور المپیک گفت: مجموعه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باید از هم اکنون تابلوی زمانبندی خود را برای بازی های آسیایی و المپیک در مقابل جوانان و مردم روشن کرده و هر شخصی با مسئولیت مشخص اقدامات لازم را انجام دهد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار امروز (دوشنبه ۱۵ شهریور) با ورزشکاران مدال آور المپیک ضمن تقدیر از تلاش های ورزشکاران گفت: ورزش خاستگاه عمومی و اجتماعی و به دور از مباحث سیاسی، حقوقی و مذهبی است و باید با سرمایه گذاری های لازم کار را به درستی دنبال کرد تا نتایج خوبی را به دست آورد، در محدودیت های مالی و محیطی می توان با دقت در برنامه ریزی، ضعف ها را جبران کرد.

وی ادامه داد: مجموعه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باید از هم اکنون تابلوی زمانبندی خود را برای بازی های آسیایی و المپیک در مقابل جوانان و مردم روشن کرده و هر شخصی با مسئولیت مشخص اقدامات لازم را انجام دهد.

رئیس قوه مقننه کشورمان تاکید کرد: مجموعه وزارت ورزش باید در عرصه برنامه ریزی خود تمرکز و اولویت را در رشته هایی با سابقه درخشان و مدال آور قرار دهد. البته نه به گونه ای که به سایر رشته ها توجهی نشود، اما در یک مدیریت درست و اصولی، اولویت بندی بسیار موثر است.

قالیباف با اشاره به حمایت مجلس از حوزه ورزش در زمینه قانونگذاری اظهار کرد: تدوین و تصویب برنامه پنجساله هفتم توسعه پیش رو است و باید برای حل مشکلات دست و پاگیر در حوزه قهرمانی، برنامه ریزی و قوانین لازم را تصویب کرد. البته در حوزه امنیت شغلی و رفاهی قهرمانان ورزشکار نیز مجلس به دنبال ایجاد قوانین موثر است تا ثبات و آرامش روحی را در میان این ورزشکاران ایجاد کند.

۲۳۲۱۵

پست بعدی

دومین گزارش نظارت بر بودجه ۱۴۰۰ / مالیات بر خانه‌های لوکس و خودروهای لاکچری همچنان "صفر"

د سپتامبر 6 , 2021
ایسنا نوشت: دومین گزارش نظارت مستمر بر اجرای بودجه ۱۴۰۰ از سوی دیوان محاسبات کشور منتشر شد. دیوان محاسبات کشور اعلام کرد: در بازه زمانی ۴ ماه ابتدای سال، از مجموع ۱۷۵ جزء بند و تبصره، مفاد، ۶۰ حکم ۳۴.۵ درصد به صورت کامل اجرا شده است و تعداد ۵۵ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000