دوستی ما با اینفانتینو جای خودش، مواضع ما درباره نام «خلیج فارس» مهم‌تر است

دوستی ما با اینفانتینو جای خودش، مواضع ما درباره نام «خلیج فارس» مهم‌تر است کد خبر: 590648 | ۱۴۰۱/۱۰/۱۸ ۱۶:۴۲:۵۶ اعتمادآنلاین |

رئیس فدراسیون فوتبال نسبت به استفاده از نام دیگری به جای نام «خلیج فارس» توسط اینفانتینو واکنش نشان داد.

به گزارش ایرنا، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم تجلیل از ورزشکاران جوانمرد در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: ابتدا باید بگویم دوست داشتم مراکش تا فینال جام‌جهانی برسد و موفق شود زیرا آنها خیلی مَرد هستند.

وی افزود: به رئیس فدراسیون مراکش، ملت آنها و بازیکنانش تبریک گفتم. وظیفه خودم می‌دانستم به عنوان یک کشور اسلامی، از آنان تشکر کنم.

تاج درباره استفاده از نام جعلی به جای «خلیج فارس» در مسابقات کشورهای عربی، توضیح داد: قبل از اینکه حمید سجادی، وزیر ورزش دستور پیگیری بدهد هم ما واکنش نشان دادیم و موضع مشخص گرفتیم. این کار را محکوم کرده و به فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) نامه زدیم.

وی همچنین با توجه به رابطه دوستانه‌اش با جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا گفت: دوستی با او سرجای خودش. رئیس فیفا مواضع خودش را اتخاذ کرد و برای ما هم مواضع کشورمان از همه چیز مهم‌تر است.

پست بعدی

دفتر انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در همدان افتتاح شد

ی ژانویه 8 , 2023
ایسنا نوشت: محمود شالویی ـ رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی ـ در سفر یک روزه به استان همدان ضمن ملاقات با استاندار همدان و امضای تفاهمنامه همکاری با استانداری، طی مراسمی دفتر انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در استان همدان را افتتاح کرد. رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000