نماینده مجلس در نطق میان دستور: از عملکرد دولت خود، دفاع نکن / هرگز، سخن نگو

 نماینده مجلس در نطق میان دستور:  از عملکرد دولت خود، دفاع نکن / هرگز، سخن نگو

ایرنا نوشت: نماینده قم در واکنش به اظهارات حسن روحانی در دفاع از عملکرد دولت خود گفت: به ایشان توصیه می شود هرگز سخن نگویند و همانند دو سال گذشته، همچنان سکوت کند.

احمدامیر آبادی فراهانی در نشست علنی امروز یکشنبه در نطق میان دستور خود در واکنش به اظهارات حسن روحانی در مورد عملکرد دولت سیزدهم اظهار داشت: اخیراً رئیس جمهور سابق آقای روحانی مطالبی را در دفاع از عملکرد دولت خود اظهار داشتند که خوب است ایشان مانند دوران مسئولیت خود بار دیگر سوار خودرو شده و یک زیر نظر سنجی از داخل ماشین داشته باشند چون امکان اینکه پیاده شوند و مردم پاسخ این نظرسنجی را به ایشان به طور ویژه بدهند وجود ندارد لذا به ایشان توصیه می شود هرگز سخن نگویند مانند دو سال گذشته که سکوت اختیار کردند، همچنان سکوت کنند.

وی با اشاره به عملکرد مجلس یازدهم بیان داشت: مجلس انقلابی در طول دوره خود مصوبات اقتصادی خوبی داشته است که قابل مقایسه با ادوار گذشته نیست اما متاسفانه امپراطور رسانه مخالف نظام اسلامی و مجلس انقلابی، مواردی که اصلا حقیقت نداشته و یا نظر شخصی یکی همکاران بوده است را به عنوان نظر مجلس و مصوبه آن ضریب می دهد و به گونه ای القا می کند که این نظر مجلس است، همکاران عزیز مواظب باشند تا بهانه‌ای دست دشمنان ندهند، مسلما سال آینده که مصادف با انتخابات دوره بعدی مجلس شورای اسلامی است رسانه‌های معاند تبلیغات گسترده‌ای را علیه مجلس انقلابی انجام خواهند داد.

وی از مسئولان صدا و سیما خواست اخبار واقعی را از مجلس دریافت نمایند و اظهار داشت: یکی از دروغ های بزرگی که امروز امپراتوری رسانه ای پوشش داد افزایش ۵۰ درصدی حقوق نمایندگان بود این در حالی است که حقوق نمایندگان به اندازه کارکنان دولت افزایش پیدا کرده است.

نماینده مردم قم خطاب به نمایندگان افزود:همکاران عزیز امروز مشکل اساسی مردم معیشت و اشتغال و ازدواج جوانان است مراقب باشید که شما را درگیر حاشیه ها نکنند.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

عرضه بلوکی سهام سرخابی‌ها به کجا رسید؟

ی ژانویه 8 , 2023
تعادل نوشت:رئیس سازمان خصوصی‌سازی درباره عرضه سهام سرخابی‌ها گفت: مهم‌ بود که کنترل دو باشگاه را واگذار کنیم و سهم دولت را به حداقل برسانیم‌. بعد از آن ۱۰ درصدی که در فرابورس عرضه شد، مابقی سهام تا پایان سال و سال آتی عرضه و سهم دولت به حداقل می‌رسد. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000