هشدار سطح نارنجی هواشناسی/آماده باش امدادگران در ۸ استان

هشدار سطح نارنجی هواشناسی/آماده باش امدادگران در ۸ استان

رئیس سازمان امداد و نجات از هشدار سطح نارنجی هواشناسی به دلیل وقوع برف و کولاک و آماده باش امدادگران در ۸ استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی مرادی‌پور با اشاره به اینکه سازمان هواشناسی هشدار سطح نارنجی، در روزهای چهارشنبه لغایت جمعه منتشر کرده است، گفت: از امروز روز چهارشنبه چهاردهم دی‌ماه تا جمعه شانزدهم دی‌ماه هشدار بارش شدید باران، بارش شدید برف، کولاک، کاهش دما و وزش شدید باد، در استان‌های کهگیلویه‌وبویراحمد، خوزستان، ایلام، فارس، بوشهر، جنوب لرستان، جنوب و غرب اصفهان و هرمزگان صادر شده و نیروهای امدادی در حالت آماده‌باش قرار دارند.

وی با اشاره به شرایط ناپایدار در استان‌های جنوب و جنوب غرب، از شهروندان خواست: در صورت تردد در جاده‌ها، به هشدارهای هواشناسی توجه کنند، ایمنی خودرو را بررسی کنند و لباس گرم، بسته خوراکی و امدادی به همراه داشته باشند.

کد خبر 5673069

پست بعدی

زنگ خطر افول جدی قالیباف با انتخاب رئیس «دیوان محاسبات» / چگونه «بهارستان»، نامزد منتسب به علی لاریجانی را به گزینه رئیس مجلس ترجیح داد؟

چ ژانویه 4 , 2023
اعتمادآنلاین نوشت : مجلس یازدهم در اقدامی عجیب به گزینه محمدباقر قالیباف برای ریاست دیوان محاسبات رأی نداد. آغاز دوران جدید در مجلس یازدهم با ۱۴۱ رأی نمایندگان به احمدرضا دستغیب برای ریاست دیوان محاسبات کلید زده شد. گزینه‌ای که به صورت روشن و واضح رقیب «پژمان پشمچی‌زاده» بود، معاون […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000