آموزش مهارت های موثر انتخاب شغل به جوانان

آموزش مهارت های موثر انتخاب شغل به جوانان

معاون دانشجویی و جوانان سازمان جمعیت هلال احمر از آموزش مهارت های موثر انتخاب شغل به جوانان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید علی منیری، معاون دانشجویی و جوانان سازمان جمعیت هلال احمر در آئین افتتاحیه دوره آموزشی باور گفت: دوره‌های آموزشی تخصصی برای تربیت داوطلبان فعال حوزه رسانه با افق وسیع برگزار می‌شود، امید داریم در این مسیر، جای خالی حضور اهالی رسانه در عملیات‌ها امدادی و سایر فعالیت‌های اجتماع محور هلال احمر در پوشش و انتشار اخبار خدمت رسانی به صورت دقیق و صحیح پر شود، چرا که جامعه نیاز به اطلاع رسانی امیدبخش دارد.

افزود: اعضای تیم‌های باور (تیم‌های اطلاع رسانی در حوادث و سوانح) به عنوان سفیران رسانه‌ای هلال احمر آموزش می‌بیند تا امید و آرامش را در جامعه تزریق کنند و ما در سازمان جوانان با افتخار در تمام برنامه‌ها کنار "باور" خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بهترین خدمتی که ما می‌توانیم به داوطلبان فعال این حوزه داشته باشیم آموزش مهارت‌های مؤثر برای انتخاب شغل است، گفت: تمام آموزش‌های تخصصی که در اختیار تیم‌های یاس و ماه نگار قرار گرفته پس از این دوره به اعضای باور هم آموزش‌های رسانه‌ای شامل آموزش‌های تخصصی تدوین، انیمیشن، گرافیک و فن بیان است را ارائه می‌دهد و این هدیه سازمان جوانان برای باور است.

نواب شمس پور، مدیرکل آموزش همگانی هلال احمر هم در ادامه گفت: ما در حوزه آموزش جمعیت به وجود و ظرفیت شما اعضای داوطلب فعال رسانه‌ای برای اطلاع رسانی مؤثر نیاز داریم و بر این باوریم که باورهای اساسی هلال احمر و اصول و اهداف نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر با تلاش‌های تخصصی تیم‌های رسانه‌ای در باور مردم نهادینه خواهد شد.

در ادامه، نخستین کارگاه آموزشی دوره، با حضور تمام اعضای تیم‌های باور با موضوع "ارتباطات خطر با تاکید بر اجتماعات محلی، از مفهوم تا واژه" برگزار شد.

کد خبر 5672009 فائزه نجارزادگان

پست بعدی

عضو هیات علم دانشگاه پلیس: نمی فهمم چرا عده ای می گویند اینهایی که کف خیابانند مردم نیستند/ آنها مردم اند و زندگی می خواهند

س ژانویه 3 , 2023
روزنامه فرهیختگان در مصاحبه ای با محمدرضا پویافر عضوهیات علمی دانشگاه پلیس در باره شرکت کنندگان دراعتراضات اخیر از قول او نوشت:من این را خیلی متوجه نمی‌شوم که چرا نباید به این افراد گفت مردم؟ مردم در هر صورت مردم هستند. اگر بخشی از زنان و دختران یا دانش‌آموزان و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000