احتمال وقوع یخ زدگی زمین در خوزستان

احتمال وقوع یخ زدگی زمین در خوزستان

اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش بینی وقوع یخ زدگی در برخی مناطق استان خبر داد.

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق نقشه‌های پیش‌یابی تا اوایل روز چهارشنبه پدیده غالب مه یا مه رقیق صبحگاهی و شامگاهی در اغلب مناطق خوزستان خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان اضافه کرد: همچنین افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت استان پیش بینی می‌شود.

وی خبر داد: همچنین تا اواسط هفته یخ زدگی سطح زمین به ویژه در مناطق شمالی و شرقی و ارتفاعات استان پیش بینی می‌شود.

سبزه زاری با اشاره به اینکه از امروز احتمال رگبارهای پراکنده در سواحل خوزستان وجود دارد، تصریح کرد: سامانه بارشی از اوایل روز چهارشنبه استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی گفت: در شبانه روز گذشته گتوند با ۲۰.۴ و ایذه با ۱.۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند و در همین مدت نیز حداکثر دمای اهواز به ۱۹.۱ و حداقل به ۸.۳ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 5669449

پست بعدی

حمله تند مشاور قالیباف به روحانی

ش دسامبر 31 , 2022
شما و دولت تبخیر امید بانی وضع موجود و مسبب کاهش مشارکت در دو انتخابات گذشته هستید، بهتر است کماکان سکوت پیشه کنید تا اتوی محاسن مبارک به هم نخورد سید محمود رضوی، مشاور فرهنگی هنری رئیس مجلس خطاب به حسن روحانی نوشت: می توان فرزند سرخه در استان سمنان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000