معاملات نهنگ‌های بیت‌کوین به ما چه می‌گوید؟

معاملات نهنگ‌های بیت‌کوین به ما چه می‌گوید؟

سرمایه گذاران بزرگ کیف پول شبکه بیت کوین از طریق فعالیت تراکنش های خود بر قیمت دارایی تأثیر می گذارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تحلیلگران Santiment شواهدی از تاثیر فعالیت نهنگ ها بر قیمت دارایی پیدا کردند. روند صعودی قیمت بیت کوین به ۱۷۲۵۹ دلار محدود شده است.

نهنگ‌های بیت‌کوین، سرمایه‌گذاران کیف پول بزرگ که ۱۰۰۰ و ۱۰۰۰۰۰ بیت‌کوین در اختیار دارند، از طریق فعالیت‌های تراکنش‌های خود بر قیمت دارایی تأثیر می‌گذارند. تحلیلگران در ردیاب هوش رمز ارز، تراکنش‌های نهنگ را ارزیابی کردند و ارتباط بین این دو را شناسایی کردند.

گروه‌هایی از سرمایه‌گذارانی که مقادیر قابل‌توجهی بیت‌کوین در اختیار دارند می‌توانند تأثیر عمده‌ای بر قیمت داشته باشند و معاملات آنها بر روند قیمت دارایی تأثیر بگذارند. گروهی از دارندگان بیت کوین که بین ۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ توکن بیت کوین دارند، فروشندگان خالص بوده اند و قیمت دارایی نیز مطابق همین روند است. تحلیلگران با اطمینان پیش‌بینی می‌کنند که بیت‌کوین می‌تواند در عرض شش تا دوازده ماه آینده قیمت‌های پایین‌تر را لمس کند.

نظارت بر تعداد تراکنش های انجام شده توسط نهنگ های BTC یک راه مفید برای سنجش سطح فعالیت در بازار است. کف بیت کوین با سطوح پایین فعالیت نهنگ ها مرتبط است. در طی کف های قبلی، میانگین تعداد تراکنش های ۷ روزه بین ۱۲۰۰ تا ۲۵۰۰ تراکنش بود.

در حال حاضر، هنوز ۱۰۰۰۰ تراکنش در روز وجود دارد، کارشناسان معتقدند که میانگین باید کاهش یابد تا قیمت بیت کوین در چرخه جاری مشخص شود.

سرمایه گذاران بزرگ کیف پول به دو شکاف حجمی در منطقه ۱۴۶۰۰ و ۱۲۲۰۰ دلار علاقه دارند. مهم است که توجه داشته باشید که آیا نهنگ ها دارایی را در این مناطق انباشته می کنند یا خیر. معاملات بزرگ در این محدوده های قیمتی می تواند بر قیمت بیت کوین تاثیر بگذارد.

روند صعودی قیمت بیت کوین به ۱۷۲۵۹ دلار محدود شده است؛ حداقل ۲.۴۴ میلیون آدرس کیف پول ۱.۳۷ میلیون بیت کوین به دست آورد در حالی که دارایی بین ۱۶۶۵۱ تا ۱۷۱۲۳ دلار رد و بدل شد. زمانی که قیمت بیت کوین از این محدوده عبور کرد، کارشناسان بر این باورند که سود انبوه آغاز خواهد شد. بزرگترین دارایی بر اساس سودهای ارزش بازار در سقف ۱۷۲۵۹ دلار است.

پست بعدی

ببینید | روحانی: باید معاند را تبدیل به مخالف می‌کردیم و مخالف را به موافق/ الان موافق را می‌کنیم مخالف و مخالف می‌شود معاند

ج دسامبر 30 , 2022
حسن روحانی رئیس جمهور پیشین در دیدار با جمعی از استانداران سابق گفت: ما باید به همه مردم ایران احترام بگذاریم و همه را جذب کنیم. تلاش ما این بود که اگر کسی معاند است به تدریج تبدیل به مخالف شود و مخالف را تبدیل به موافق کنیم. الان چه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000