انتقاد خطیب جمعه کرمان به «سکوت سه ماهه صاحبان منصب و مقام» / هنوز دیر نشده، باید آبرو گذاشت و جان فدا کرد

انتقاد خطیب جمعه کرمان به «سکوت سه ماهه صاحبان منصب و مقام» / هنوز دیر نشده، باید آبرو گذاشت و جان فدا کرد

ایسنا نوشت:حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی در خطبه های امروز نماز جمعه گفت: یکی از جنگ های علیه ایران، جنگ اقتصادی است که معیشت مردم را نشانه گرفته اند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز نهم دی ماه در خطبه های وحدت بخش نماز جمعه ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، گفت: قدر عمری که در اختیارماست را بدانید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به وقایع سال ۸۸ و سکوت برخی از خواص در آن وقایع، می گوید: انقلاب مسیر خود را به فضل خدا طی خواهد کرد و زمستان می گذارد چه آنها که در فتنه ۸۸ و چه آنهایی که در این سه ماهه سکوت کردند در هر منصب و مقامی هستند روزی خدای تبارک تعالی از آنها سوال می کند که چرا تبیین نکردند و از انقلاب و ارزش های آن دفاع نکردند اما هنوز دیر نشده است و باید آبرو گذاشت و جان فدا کرد تا این انقلاب به انقلاب مهدی (عج) متصل شود.

به اعتقاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، هدف انسان باید مفید باشد و هدف های مضر در اعمال و رفتار و حتی در نیت مومن جایگاهی ندارد. مومن نباید نسبت به صحنه لغو بی تفاوت باشد و اگر نتوانست صحنه را تغییر دهد خودش را از صحنه دور کند تا آلوده نشود.

امام جمعه کرمان در خطبه های دوم نماز جمعه ضمن تسلیت سالگرد رحلت علامه مصباح یزدی و در ادامه روز جهاد کشاورزی، را گرامیداشت و خطاب به مسئولین گفت: امیدوارم در زمینه معیشت مردم با تلاش مضاعف، حرکت جهادی و برنامه جامع به قشر آسیب پذیر کمک کنید. او تاکید کرد: امروز یکی از جنگ های علیه ایران، جنگ اقتصادی است که معیشت مردم را نشانه گرفته اند.

امام جمعه کرمان بصیرت را یک اصل آگاهی بخش و حرکت دادن انسان در راه مستقیم دانست و عنوان کرد: صراط مستقیم باید در اقتصاد، معیشت، نگاه و سیاست، حب، بغض، قهرمان و در همه شئونات زندگیمان جاری و ساری باشد.

او از ویژگی های سردار سلیمانی سخن به میان آورد و تصریح کرد: او در زمان زندگی خود شهید زنده و مالک اشتر زمان لقب گرفت. علیدادی سلیمانی ادامه می دهد: سردار دل ها در چند محور پررنگ ظهور کرد که یکی از مهمترین آنها بصیرت بود و در دفاع از امام زمان (عج) خود هیچ چیز کم نگذاشت.

او با بیان این مطلب که سردار دل ها، تابع ولایت امر مسلمین بود، افزود: ایشان آنقدر در این مسیر درست حرکت کرد که صاحب مکتب شد و همه همت و حرکتش برای رضا یت خدا بود.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۱۷

پست بعدی

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه: خارج از کشور هم برای سلبریتی‌ها، امن نیست / طبق گفته رهبری، رژیم صهیونیستی تا چند سال آینده وجود نخواهد داشت

ج دسامبر 30 , 2022
ایسنا نوشت: معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با تاکید بر اینکه ما در فتنه ۸۸ با حضور مردمی سیلی محکمی به آمریکا و جنایتکاران زدیم، گفت: در اغتشاشات اخیر نیز مردم در صحنه بودند و از همان ابتدا فهمیدند که هدف اصل دین است. حجت‌الاسلام عباس رضوانی‌نسب ۹ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000