امدادرسانی به ۵۹۷۰ فرد حادثه‌دیده در ۵ روز گذشته

امدادرسانی به ۵۹۷۰ فرد حادثه‌دیده در ۵ روز گذشته

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی امدادگران به ۵۹۷۰ هموطن حادثه‌دیده از پنجم دی ماه تا به امروز خبر داد و گفت: در پنج روز گذشته ۲۵۸ حادثه‌دیده اسکان اضطراری داده شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی ولی‌پور گفت: از روز پنجم تا ساعت ۶ صبح امروز (۹ دی‌ماه) عملیات امداد و نجات در حوادث جوی ۱۶ استان شامل ۲۶ شهرستان و ۴۵ منطقه کشور که متأثر از برف و کولاک و آبگرفتگی بودند، انجام شد و در جریان آن امدادگران توانستند به ۵۹۷۰ هموطن حادثه‌دیده امدادرسانی کنند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر افزود: در پنج روز گذشته ۲۵۸ حادثه‌دیده اسکان اضطراری داده شدند ۱۸ نفر به منطقه امن و یک نفر به مرکز درمانی منتقل شد.

به گفته وی در این بازه زمانی ۲۶۶ امدادگر و نجاتگر هلال‌احمر در قالب ۶۶ تیم امدادی در حال خدمت رسانی به حادثه‌دیدگان بودند و ۳۵ خودرو را از برف رهاسازی و آبگرفتگی در ۱۰ واحد مسکونی را نیز تخلیه کردند.

ولی پور از توزیع ۵۴ دستگاه چادر در بین حادثه دیدگان خبر داد و اظهار کرد: در این روزها شش هزار و ۴۷۴ کیلوگرم نایلون، ۴۲۹ تخته پتو، ۱۰۰ تخته موکت، ۴۸ شعله والور، ۱۶۰ بسته غذایی، ۱۶۰ کیلوگرم برنج، ۳۰۷ قوطی کنسروجات و ۶۱۹ بسته غذایی میان متاثران از حوادث توزیع شد.

کد خبر 5668456

پست بعدی

جای حرف هنرمند در فضای مجازی نیست

ج دسامبر 30 , 2022
مهر نوشت: کارگردان نمایش «بهرام به روایت هفت پیکر» با اشاره به ویژگی‌های این اثر نمایشی عنوان کرد هنرمندان ثروتی مانند صحنه تئاتر در اختیار دارند که می‌توانند حرف دلشان را آنجا به زبان بیاورند. حامد شیخی نویسنده و کارگردان نمایش «بهرام به روایت هفت پیکر» که در تالار چهارسوی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000