جوگیری عجیب ۶ جوان پس از تماشای فیلم هالیوودی/ در فیلم دیدیم دو خودرو با هم کورس گذاشته اند

جوگیری عجیب ۶ جوان پس از تماشای فیلم هالیوودی/ در فیلم دیدیم دو خودرو با هم کورس گذاشته اند

همشهری نوشت: شامگاه پنجشنبه رانندگانی که از خیابانی درحوالی ولنجک عبور می‌کردند شاهد صحنه عجیبی بودند.

دو خودروی ۲۰۶ که سرنشینان آن پسرانی جوان بودند، در خیابان کورس گذاشته بودند و به طرز خطرناکی از یکدیگر سبقت می‌گرفتند. در همین هنگام راننده یکی از خودروها در حالی‌که با سرعت در حال حرکت بود ناگهان دستی را کشید و خودروی 206 دور خودش پیچید و متوقف شد. این اما همه ماجرا نبود، چرا که ناگهان پژو سواران به سمت هم اسلحه کشیدند. یکی از آنها شیشه ماشین را پایین کشید و اسلحه کلاشینکف را به سمت سرنشینان خودروی دوم نشانه گرفت. یکی از سرنشینان خودروی دوم نیز در پاسخ اسلحه کلت را از پنجره ماشین بیرون آورد و ناگهان هر دو شروع به شلیک کردند.

برای لحظاتی راننده‌های خودروهای عبوری به وحشت افتادند.یکی از آنها با پلیس تماس گرفت و مشخصات2 خودروی پژو را اعلام کرد.طولی نکشید که ماموران گشت کلانتری ۱۶۳ ولنجک در محل حاضر شدند و ۶سرنشین دو خودروی ۲۰۶ را دستگیر کردند.اما در بررسی‌ها مشخص شد که اسلحه آنها اسباب‌بازی است و تیرهای شلیک شده نیز واقعی نیستند.آنها فقط برای هیجان و تفریح تصمیم به اجرای یک نمایش عجیب گرفته بودند اما نمایش آنها در خیابان باعث وحشت مردم شده بود.

با انتقال متهمان به کلانتری، یکی از آنها گفت: ما همه با یکدیگر دوست هستیم و ساعاتی قبل دور هم نشسته بودیم و پلی استیشن بازی می کردیم. بعد از بازی، به تماشای فیلم هالیوودی نشستیم و در فیلم دیدیم که 2 خودرو با یکدیگر کورس گذاشته‌اند و سرنشینان آن به سمت هم تیراندازی می کنند. با دیدن این فیلم هیجان زده شدیم و تصمیم گرفتیم این فیلم را بازی کنیم و آنقدر در نقش فرو رفتیم که اصلا متوجه نشدیم ممکن است مردم به وحشت بیفتند و پلیس را خبر کنند.

به گفته سرهنگ جلیل موقوفه ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران برای متهمان قرار قانونی صادر شده و پرونده آنها در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته است.

23302

پست بعدی

وحشت‌آفرینی 2 پسر نوجوان در ولنجک به سبک فیلم‌های هالیوودی

ش دسامبر 24 , 2022
اعتمادآنلاین | سرنشینان دو خودروی پژو 206 که با اسلحه قلابی و حرکات پرخطر و نمایشی باعث ایجاد رعب و وحشت در منطقه ولنجک تهران شده بودند از سوی پلیس دستگیر شدند. به گزارش «ایران»، شامگاه پنجشنبه عابران و خودروهای عبوری در منطقه ولنجک دو خودروی پژو 206 را دیدند […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000