افزایش غلظت آلاینده‌ها/ سردترین شهر کشور

افزایش غلظت آلاینده‌ها/ سردترین شهر کشور

سازمان هواشناسی اعلام کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان هواشناسی اعلام کرد براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود.

طی دو روز آینده در سواحل دریای خزر بارش پراکنده رخ خواهد داد. طی این مدت در شهرهای صنعتی قزوین، کرج، تهران، اصفهان، اراک و تبریز سکون نسبی هوا سبب افزایش غلظت آلاینده‌ها جوی و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

غرب دریای خزر، خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان طی امروز مواج و متلاطم است‌.

آسمان تهران فردا (۹ دی‌ماه) صاف و غبارآلود با حداقل دمای یک و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد و روز شنبه (۱۰ دی‌ماه) صاف تا کمی ابری و غبارآلود با حداقل دمای یک و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا (۸ و ۹ دی‌ماه) بندرعباس با دمای ۲۵ و ۲۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۱۰- و ۱۱- درجه سردترین مرکز استان کشور است.

کد خبر 5667799 مهشید جعفری معظم

پست بعدی

آیا دولت به مجلس «رو دست» زد؟/ سازمان برنامه برنامه هفتم را اواخر فروردین۱۴۰۲ به هیات دولت می دهد

پ دسامبر 29 , 2022
در حالی که نمایندگان مجلس در انتظار ارسال برنامه هفتم توسعه هستند،مشخص شده دولت از ماه ها قبل در اندیشه این بوده تا برنامه هفتم را اوایل سال۱۴۰۲ به مجلس ارسال کند.موضوعی که بهارستانی ها با آن مخالف اند و تاکید می کنند برنامه هفتم باید زودتر از لایحه بودجه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000