انتقاد انجمن جامعه شناسی ایران به اخراج دکتر رضا امیدی از دانشگاه تهران

انتقاد انجمن جامعه شناسی ایران به اخراج  دکتر رضا امیدی از دانشگاه تهران

انجمن جامعه شناسی ایران از اخراج دکتر رضا امیدی استاد گروه توسعه و سیاست‌گذاری اجتماعی دانشگاه تهران خبر داد.

بیانیه انجمن جامعه شناسی ایران، منتشرشده در سایت انجمن نوشت:

متاسفانه با خبر شدیم که قرارداد همکاری آقای دکتر رضا امیدی استاد گروه توسعه و سیاست‌گذاری اجتماعی دانشگاه تهران لغو شده و ایشان عملا از دانشگاه اخراج شده‌اند.

بسیاری از اساتید همکار و دانشجویان ایشان، با انجمن تماس داشته و ابراز تاسف کرده‌اند که از خدمات علمی و ارزشمند همکاری گرامی و ارجمند و استادی برجسته و توانا محروم می‌شوند. اعضای هیات مدیره انجمن جامعه‌شناسی ایران نیز از این خبر بشدت متاثر شده و اینگونه مظالمی که دارد هر روز بر دانشجویان و اساتید دانشگاه وارد می‌شود و عرصه علم و دانشگاه را مکدر می‌سازد ناروا دانسته و باور دارند که این اقدامات ناعادلانه، موجب تشدید نارضایتی در میان اساتید و دانشجویان شده و بر ساحت علم و دانشگاه آثار مخربی بر جای خواهد گذاشت.

هیات مدیره انجمن جامعه‌شناسی ایران

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

رسانه اصولگرا: آقای رئیسی! قیمت دلار و سکه، ژانر وحشت شده / شما می‌گویید، دلایل گرانی کالا، شفاف شود!

چ دسامبر 28 , 2022
روزنامه فرهیختگان نوشت: وزیر کشور که باید ضامن مردم‌سالاری دینی در فضای سیاسی باشد، صریحا وجود مشکلی برای گفت‌وگو در جامعه را رد می‌کند و استنادش به سفرهای رئیس‌جمهور و گفت‌وگو با طیفی از مردم است، این خوانش نه‌چندان امیدوارکننده از تغییر در وضع اجتماعی و سیاسی را بگذاریم کنار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000