کارگروه ملی نوجوانان تشکیل شود

کارگروه ملی نوجوانان تشکیل شود

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با تاکید بر لزوم همگرایی، هم افزایی و هماهنگی نهادهای مرتبط با نوجوانان گفت: ضرورت دارد کارگروه ملی نوجوانان را تشکیل دهیم که در راس آن موضوعات هویت و نشاط آفرینی باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی کشور، سیدمجید امامی در جلسه تمهیدی تشکیل کارگروه ملی با موضوع نوجوان ایرانی اظهارداشت: در معاونت پرورشی و فرهنگی ظرفیت بسیار خوبی احیا شده است زیرا مساله ملی ما نوجوانان هستند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با تاکید بر لزوم همگرایی، هم افزایی و هماهنگی نهادهای مرتبط با نوجوانان اظهار داشت: ضرورت دارد کارگروه ملی نوجوانان را تشکیل دهیم که در راس آن موضوعات هویت و نشاط آفرینی باشد.

کارگروه ملی نوجوانان تشکیل شود

امامی گفت: می‌توانیم برای نشاط نوجوانان ظرفیت ایجاد کنیم. امکان‌سنجی تشکیل این کارگروه مهم است تا ماموریت های نظام تعلیم و تربیت محقق شود.

وی ادامه داد: فرصت دیگر ارتباط با نوجوان ایرانی، خانه و خانواده است فرصت بعدی نیز مساجد هستند زیرا نوجوانی یک وضعیت است نه یک دوره کلاسیک. مسائل نوجوانی باید رصد، مواجهه و در صورت لزوم مداخله شود.

اعضای حاضر در این جلسه به بیان توضیحاتی پیرامون ظرفیت‌های خود در حوزه فرهنگی نسل نوجوان پرداختند.

۵۵۵۵

پست بعدی

اجرای یک نمایش جدید در تئاتر شهر

س دسامبر 27 , 2022
نمایش «پرواز با بال‌های سوخته» به کارگردانی محمد ستوده از هفتم تا شانزدهم دی ماه در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، پرواز با بال‌های سوخته به نویسندگی مهدی اکبری و کارگردانی محمد ستوده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000