تکذیب اطلاعیه قوه قضاییه درباره اعلام علت ممنوع‌الخروجی همسر و فرزند علی دایی

تکذیب اطلاعیه قوه قضاییه درباره اعلام علت ممنوع‌الخروجی  همسر و فرزند علی دایی

میزان نوشت : مرکز رسانه قوه قضائیه هیچ اطلاعیه‌ای در این خصوص صادر نکرده است و خبرگزاری رسمی قوه قضاییه میزان نیز که کلیه اخبار و اطلاعیه‌های رسمی منتشره دستگاه قضا را منتشر می‌کند نیز چنین خبری روی خروجی خود قرار نداده است.

شب گذشته و طی ساعات اخیر خبری به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه با موضوع ماجرای ممنوع‌الخروجی خانواده علی دایی در فضای مجازی منتشر شد، هر چند برخی منابع رسانه‌ای بلافاصله خبر خود را اصلاح و عنوان مرکز رسانه را از ان حذف کردند اما همچنان این خبر در برخی صفحات در حال انتشار است.

این در حالی است که مرکز رسانه قوه قضائیه هیچ اطلاعیه‌ای در این خصوص صادر نکرده است و خبرگزاری رسمی قوه قضاییه میزان نیز که کلیه اخبار و اطلاعیه‌های رسمی منتشره دستگاه قضا را منتشر می‌کند نیز چنین خبری روی خروجی خود قرار نداده است.

  • گفتنی است، خبر منتشر شده در خبرآنلاین به نقل از ایرنا، خبرگزاری رسمی دولت بود که در آن تاکید شده است: مرکز رسانه قوه‌قضاییه علت ممانعت نسبت به خروج همسر و فرزند علی دایی از کشور را همراهی با اغتشاشگران و دعوت به اعتصاب اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

نفس بازار خودرو گرفت /جاده عرضه خودرو باریک می شود!

س دسامبر 27 , 2022
اقتصادنیوز نوشت :طرح های مجلس و دولت به گونه ای طراحی شده که بخش عمده ای از تیراژ خودروسازان بلعیده می شود و از دسترس مصرف کنندگان خارج خواهد شد. به گزارش سخنگوی وزارت صمت اخیرا از نقشه راه شرکت های خودروساز برای عرضه محصولاتشان خبر داد. براساس اظهارات امید […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000