فرمانده انتظامی کل کشور «دستور ویژه‌» داد / پیگیری پرونده فوت مرگ دختر ۱۲ اهل شهر «بستک» هرمزگان

فرمانده انتظامی کل کشور «دستور ویژه‌» داد / پیگیری پرونده فوت مرگ دختر ۱۲ اهل شهر «بستک» هرمزگان

ایسنا نوشت: در این دستور تاکید شده ، در صورت احراز قصور یا تخلف در این حادثه با مسببین آن، بدون هیچ گونه اغماضی برخورد قانونی خواهد شد.

فرمانده کل انتظامی کشور دستور ویژه‌ای را درخصوص رسیدگی و پیگیری پرونده فوت یکی از سرنشین های خودرو که در جریان تیراندازی و تعقیب و گریز پلیس در شهر بستک استان هرمزگان مورد اصابت قرار گرفته بود صادر کرد.

سردار حسین اشتری، فرمانده کل انتظامی کشور ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم مرحومه دستور ویژه ای را درخصوص رسیدگی و پیگیری فوری فوت دختر خانم اهل بستک که دیروز در جریان تیراندازی و تعقیب و گریز خودرو مشکوک در شهرستان بستک استان هرمزگان رخ داد، صادر و طی آن بازرسی کل فراجا را مامور رسیدگی به این پرونده کرده است.

در این دستور تاکید شده است در صورت احراز قصور یا تخلف در این حادثه با مسببین آن، بدون هیچ گونه اغماضی برخورد قانونی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

ببینید | رئیسی: آغوش ملت برای فریب‌خوردگان باز است

س دسامبر 27 , 2022
چرا به ما از کانال‌های مختلفی پیام می‌دهید که ما آماده گفتگو هستیم و ما قصد براندازی ندازیم، در حالی که ما شما را می شناسیم. آغوش ملت برای کسانی که دچار فریب شده‌اند باز است ولی به معاندین رحم نخواهیم کرد. دریافت 1 MB 265 35

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000