حادثه برای معدنچیان معدنی در دامغان دو کارگر را به کام مرگ کشاند

دو معدنچی دامغانی بر اثر انفجار در اتاق استراحت کارگران معدن تویه دامغان کشته شدند و پنج مصدوم تحت درمان قرار دارند.

حادثه برای معدنچیان معدنی در دامغان دو کارگر را به کام مرگ کشاند اعتمادآنلاین |

​محمدعلی طاهری، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از حادثه انفجار در اتاق استراحت کارگران معدنی در دامغان خبر داد.

به گزارش فارس، وی در تشریح این حادثه گفت:در اثر این انفجار که در معدن فلورین روستای تویه دامغان رخ داد، دو معدنچی متأسفانه جان باختند.

وی همچنین اضافه کرد: این حادثه ظهر امروز به مرکز هدایت عملیات اورژانس ۱۱۵ اطلاع داده شده و بلافاصله دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند. که متأسفانه دو نفر از معدنچیان در محل حادثه جان باخته و پنج نفر مصدوم نیز برای مداوا به بیمارستان ولایت دامغان منتقل شدند.

طاهری در پایان گفت: متأسفانه در فصل زمستان به دلیل بی‌احتیاطی در استفاده از وسایل گرمایشی شاهد حوادث تلخی مانند گازگرفتگی، آتش‌سوزی و انفجار هستیم که لازم است شهروندان گرامی نکات ایمنی را در استفاده از این وسایل رعایت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

انفجار در اتاق استراحت یک معدن دامغان/ ۲ نفر کشته شدند

ی دسامبر 25 , 2022
دامغان- فرماندار دامغان بابیان اینکه ساعتی پیش در محل استراحت کارگران یک معدن انفجار رخ داد، گفت: متاسفانه در این حادثه دو نفر جان خود را از دست دادند. مهدی بندر آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه ساعتی پیش وقوع یک انفجار در اتاق استراحت کارگران یک […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000