از لحن مهدی تاج تعجب کردید؟ او مدیر تراز این مملکت است!

اعتمادآنلاین |

چرا از لحن زشت و شخصیت سخیف مهدی تاج تعجب می‌کنید؟ اتفاقاً اینها از مهم‌ترین لازمه‌های مدیریت در جمهوری اسلامی است. در این مملکت چند مدیر و مسئول را می‌شناسید که شبیه تاج نباشند؟ چند نفر را سراغ دارید که از سر سزاواری و لیاقت منصبی را اشغال کرده باشند و اگر زمانی هم اشتباه کردند، با فروتنی و تواضع آن را بپذیرند و در مسیر اصلاح گام بردارند؟

به گزارش ورزش‌مدیا، در کشوری که وزیر بهداشت در پاسخ به کمبود امکانات فیزیوتراپی برای پیرمرد بیمار نسخهٔ «خودت بمال» را تجویز می‌کند، معلوم است که مهدی تاج هم در کمال وقاحت مردم را دست می‌اندازد و می‌گوید: «پروندهٔ ویلموتس توی جیب من است.» ویلموتس نه، تمام ملک و ملت ایران در جیب شما جماعت پررو و به هم متصل است؛ کسانی که به اتکای روابط ناسالم به پست‌های کلیدی می‌رسند، هفت پشت‌شان را می‌بندند و اموال و اعصاب مردم را لگدمال می‌کنند.

مهدی تاج یک نفر نیست؛ امثال تاج در این نظام پرشمارند؛ کسانی که بدون لیاقت و کفایت و صرفاً به لطف یک سیستم معیوب و حمایت از «بالا» به پست و مقام می‌رسند، تصمیمات اشتباه می‌گیرند، سرمایه و گاهی حتی جان عزیز ملت را هدر می‌دهند، اما در نهایت دو قورت و نیم‌شان هم باقی است.

به اقتصاد و سیاست خارجی حاکم نگاه کنید. چند ماه تمام با کلیدواژه احمقانهٔ «زمستان سخت اروپا» مذاکرات را عقب انداختند و امروز، بعد از این همه خسران و عذاب، دوباره آویزان اروپا شده‌اند، بلکه توافقی صورت بگیرد. تازه رسانه‌های حاکمیتی همین را هم «دستاورد» جا می‌زنند و منتش را بر سر مردم می‌گذارند.

طی کمتر از شش ماه ارزش پول ملی کشور پنجاه درصد افت کرده، اما ماله‌کشان وقیح و مزد بگیر هنوز از تک و تا نیفتاده‌اند و می‌گویند: «دولت قبلی بدتر بود.» انگار دولت قبلی از مریخ آمده بود؛ آن‌ها هم یک مشت بی‌لیاقت بودند مثل شما. تکلیف ملت چیست اگر هیچ‌کدام‌تان را نخواهد؟

مهدی تاج، مدیر تراز جمهوری اسلامی است؛ بی‌سواد، نالایق، متوهم و طلبکار. همهٔ عمر و جوانی ما در مشت این‌ها گذشت. ما هرگز مردم نبودیم، شهروند نبودیم. ما فقط گروگانیم، رعیتی که دهانش نباید باز شود، الا برای مجیزگویی از ارباب. هر کار دیگری غیر از این هم اسمش «اغتشاش» است…

آیا این خبر مفید بود؟ 2 1

نتیجه بر اساس 2 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

اعتراف عجیب رئیس سابق اطلاعات سپاه درباره گشت ارشاد

ج دسامبر 23 , 2022
اعتمادآنلاین | حسین طائب، رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه گفت: دولت اسلامی نمی‌تواند در موضوعاتی همانند حجاب و امر به معروف بی‌توجه باشد اما روش‌های گذشته همچون گشت ارشاد جواب نمی‌دهد و باید بررسی‌های لازم صورت گیرد. امروز در فضای امنیتی نمی‌توان ابعاد مختلف موضوع حجاب را دنبال کرد و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000