تفاهم‌نامه همکاری خانه دیپلماسی و دانشگاه علامه طباطبایی برای برگزاری دوره‌های DBA دیپلماسی اقتصادی

اعتمادآنلاین |

خانه دیپلماسی و دانشگاه علامه طباطبایی برای برگزاری دوره تحصیلات عالی DBA با گرایش دیپلماسی اقتصادی تفاهم‌نامه امضا کردند.

به گزارش خانه دیپلماسی، رامین مهمانپرست رئیس شورای سیاست‌گذاری خانه دیپلماسی در این جلسه درباره دوره اظهار داشت: در این دوره ۱۳ درس با موضوعات از جمله زبان بدن، آداب پذیرایی، اصول و فنون مذاکره، دیپلماسی عمومی و نقش آن در دیپلماسی اقتصادی با حضور اساتید با تجربه و زبده برگزار می‌شود که در نهایت شرکت‌کننده پس از گذراندن این دوره، توسط استاد راهنما پایان‌نامه‌ای معرفی و در نهایت پس از موفقیت مدرک DBA را دریافت می‌کند.

در پایان این جلسه، تفاهم‌نامه برگزاری مشترک دوره به امضای رئیس شورای سیاست‌گذاری خانه دیپلماسی و نماینده دانشگاه علامه طباطبایی رسید.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

 وکیل متهم محکوم به اعدام، روایت کرد/ تازه‌ترین وضعیت پرونده سهند نورمحمدزاده در دیوان عالی کشور

پ دسامبر 22 , 2022
ایلنا نوشت: احمدی گفت: روز گذشته در دیوان عالی کشور بودم با خود قاضی هم صحبت کردم، برای همین می‌گویم که بشدت امیدوارم. به نظر می‌رسد هفته آینده انشالله خبر نقض حکم اعدام موکلم را بشنویم. حامد احمدی وکیل پرونده سهند نورمحمدزاده از محکومان وقایع اخیر با اشاره به آخرین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000