شناسایی عاملان آتش‌سوزی جنگل‌های کوهدشت؛ ۵ نفر دستگیر شدند

دادستان کوهدشت از شناسایی و دستگیری عاملان آتش‌سوزی در جنگل‌های طرهان و کوهنانی خبر داد.

اردشیر حسینی اظهار داشت: با تحقیقات اولیه مراجع قضایی و انتظامی این شهرستان 5 عامل آتش‌سوزی جنگل‌های طرهان و کوهنانی شناسایی و روانه زندان شدند.

وی افزود: طبق تحقیقات اولیه ما دو خانواده در بخش طرهان به‌دلیل اختلافات چرا و دام اقدام به آتش‌زدن مراتع در این بخش کرده‌بودند که به‌دلیل شدت وزش باد این حریق گسترده شد و سه روز ادامه داشت.

دادستان کوهدشت عنوان کرد: تحقیقات تکمیلی برای انگیزه آتش‌سوزی جنگل‌های این شهرستان هم‌چنان دارد و برآورد خسارت حریق در این منطقه نیز از سوی کارشناسان منابع‌طبیعی در دست بررسی‌ست.

آتش‌سوزی جنگل‌های طرهان و کوهنانی از عصر روز چهارشنبه در هفته گذشته آغاز شد و به مدت سه‌شبانه‌روز ادامه داشت که در این حریق بخش وسیعی از مراتع و گونه‌های گیاهی از بین رفت و حیوانات نیز زنده‌زنده در آتش سوختند.

منبع: تسنیم

دستگیری
آتش سوزی عمدی
کوهدشت

پست بعدی

هشدار وکیل ناصر تقوایی به برخی منتقدان

ی آگوست 2 , 2020
مجید ناظمی - وکیل ناصر تقوایی - از پیگیری قانونی مطالبی که اخیراً درباره وضعیت زندگی این کارگردان منتشر شده است، خبر داد. در حالی که به تازگی یکی از منتقدان سینما مطلبی درباره خانه‌نشینی و در دسترس نبودن کارگردان «ناخدا خورشید» منتشر کرده بود، مجید ناظمی گفت: «ناصر تقوایی یکی از نخبگان و گنج‌های ناب در عرصه سینما و فرهنگ است که طی سال‌های متمادی آثار ارزشمندی به ارمغان گذارده است. ایشان همواره در دسترس سرمایه‌گذاران، تهیه‌کنندگان، مستندسازان، عکاسان، مطبوعات، دانشجویان و علاقه‌مندانش بوده و حتی کاشانه‌اش نیز پذیرای هواداران و شاگردان بوده است و دانش و بینش ایشان بلندنظرانه منتقل می‌شده است.» ..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000