اولین واکنش وزیر ارشاد به خروج حمید فرخ‌نژاد از ایران و مواضع او

اولین واکنش وزیر ارشاد به خروج حمید فرخ‌نژاد از ایران و مواضع او

ایرنا نوشت: اسماعیلی گفت: ممکن است در هر قشری عده‌ای باشند که خارج از این فعالیت‌های مرسوم بخواهند خلاف منافع ملی عمل کرده و به دشمنان خدمت کنند که بحث آن جداست.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ممکن است در هر قشری عده‌ای باشند که خارج از این فعالیت‌های مرسوم بخواهند خلاف منافع ملی عمل کرده و به دشمنان خدمت کنند، قوانین در این زمنیه روشن و مشخص است.

محمدمهدی اسماعیلی روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به خروج حمید فرخ‌نژاد از کشور، گفت: ما عموم هنرمندان را علاقه‌مند به کشور می‌دانیم و در حال حاضر، اکثریت فعالیت‌های هنری به خوبی اجرا می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: ممکن است در هر قشری عده‌ای باشند که خارج از این فعالیت‌های مرسوم بخواهند خلاف منافع ملی عمل کرده و به دشمنان خدمت کنند که بحث آن جداست. وی در پایان خاطرنشان کرد: قوانین در این زمنیه روشن و مشخص است.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

تغییر پول در انگلیس/ تصویر چارلز سوم روی اسکناس‌ها آمد

چ دسامبر 21 , 2022
ایبِنا نوشت:بانک مرکزی انگلستان تصاویری از اولین اسکناس با تصویر شاه چارلز سوم را منتشر کرد. بانک مرکزی انگلستان تصاویری از اولین اسکناس با تصویر شاه چارلز سوم را در روزسه شنبه منتشر کرد. اسکناس‌های جدید از اواسط سال ۲۰۲۴ وارد گردش پولی این کشور می‌شوند.اسکناس‌های پلیمری جدید ۵، ۱۰، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000