تعداد آزادشدگان اعلام نشد / آزادی شماری از زندانیان حوادث اخیر در یزد

تعداد آزادشدگان اعلام نشد / آزادی شماری از زندانیان حوادث اخیر در یزد

ایرنا نوشت:رییس‌کل دادگستری یزد گفت: تعدادی از زندانیان حوادث اخیر در استان در ایام فاطمیه و در آستانه شب یلدا آزاد شدند.

غلامعلی دهشیری افزود: به دنبال اغتشاشات ماه‌های گذشته و بازداشت تعدادی از کسانی که تحت تاثیر رسانه‌ها و جریانات بیگانه قرار گرفته بودند پرونده قضایی برای این افراد تشکیل شد.

وی بدون اشاره به تعداد افراد آزاد شده ادامه داد: این افراد امروز همزمان با ایام فاطمیه و در آستانه شب یلدا مورد رافت اسلامی قرار گرفته و با قرار تعلیق تعقیب به آغوش خانواده بازگشتند.

در هشتم آذرماه امسال نیز پس از دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر اعمال ارفاق قانونی ۱۶ نفر از افرادی که در جریان ناآرامی‌های اخیر در یزد بازداشت شده بودند با قید وثیقه آزاد شدند.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۱

پست بعدی

آقای اردوغان! خواب این سلاح را ببینی

چ دسامبر 21 , 2022
اعتمادآنلاین | رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا تاکید کرد که به هیچ وجه با ارسال جنگنده اف-16 به ترکیه موافقت نمی‌کند. به گزارش فارس، رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا روز سه شنبه بار دیگر بر مخالفت خود با «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه به دلیل تلاش او […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000