۲ مجوز مهم رهبر انقلاب به دولت رئیسی

۲ مجوز مهم رهبر انقلاب به دولت رئیسی

تسنیم نوشت:خاندوزی، سخنگوی اقتصادی دولت گفت: رهبر معظم انقلاب با تهاتر نفت برای پیشبرد پروژه‌های ریلی و ترانزیتی موافقت فرمودند و اجرای این نیاز بود دولت آیین نامه مربوط به این را تدوین کند که به‌زودی در دولت هم مصوب خواهد شد.

سید احسان خاندوزی، سخنگوی اقتصادی دولت و وزیر اقتصاد در نشست خبری با خبرنگاران گفت: درباره اجازه مقام معظم رهبری درباره سهم دولت از صندوق توسعه ملی و محل خرج آن خاطرنشان کرد: تا دیروز ۱۱ هزار میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی به خزانه دولت واریز شده و صرف عقب‌افتادگی طرح‌های عمرانی خواهد شد که در نوبت تخصیص بودجه بوده‌اند.

سخنگوی اقتصادی دولت گفت: هم‌چنین رهبر معظم انقلاب با تهاتر نفت برای پیشبرد پروژه‌های ریلی و ترانزیتی موافقت فرمودند و اجرای این نیاز بود دولت آیین نامه مربوط به این را تدوین کند که به‌زودی در دولت هم مصوب خواهد شد.

۲۱۲۲۰

پست بعدی

ببینید | لحظه وقوع انفجار در جایگاه سی ان جی یاسوج

س دسامبر 20 , 2022
حادثه خسارت جانی نداشت . امروز پمپ گاز سی ان جی در جمعه بازار یاسوج در استان کهگیلویه و بویراحمد منفجر شد. رئیس اورژانس استان کهگیلویه و بویر احمد:در حادثه آتش سوزی پمپ گاز بنسنجان یاسوج یک نفر از کارکنان این مرکز به صورت جزئی دچار سوختگی و به مرکز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000