معاون جبلی: درباره چند بازیگری که بازداشت شدند سوال نکنید؛ از ۳هزار سوال کنید که مشکل ندارند/ عصرجدید و خندوانه را چه کسی تعطیل کرد؟

معاون جبلی: درباره چند بازیگری که بازداشت شدند سوال نکنید؛ از ۳هزار سوال کنید که مشکل ندارند/ عصرجدید و خندوانه را چه کسی تعطیل کرد؟

جوان نوشت: محسن برمهانی معاون سیمای رسانه ملی درباره بازیگرانی که در حوادث اخیر موضعگیری داشته و با مشکلاتی مواجه شده اند اظهارنظر کرد.

او گفت: سه هزار و چند صد نفر در صنف‌های مختلف سینما و تلویزیون فعالند که در میان این‌ها تنها چند نفر در حوادث اخیر موضع‌گیری کرده‌اند. به نظرم این سوال را این طور می‌توان عوض کرد که می‌خواهید با آن سه هزار و چند نفری که موضع‌گیری نکردند، چه کنید؟ طبیعی است پاسخ می‌دهم، کارمان را با همان‌ها ادامه می‌دهیم.

برمهانی گفت: عده‌ای هم موضع‌گیری کرده‌اند و اگر این موضع‌گیری‌ها مخل امنیت کشور بوده یا تشویق به اغتشاش و از دست رفتن فرصت‌ها و… در موضع‌شان بوده، جایی که باید در قبال‌شان تصمیم بگیرد، سازمان صداوسیما نیست. نهادهایی به این کارها رسیدگی می‌کنند. ما دوست نداریم سرمایه‌ها و ظرفیت‌های هنری کشور به‌راحتی از دست بروند، ولی بالاخره افرادی که معدود هم هستند که چنین موضع‌گیری‌هایی داشته‌اند. کسانی حرفی می‌زنند و کاری می‌کنند تا فضایی ایجاد کنند که البته مؤثر هم هست، یعنی این را قبول دارم که این حرف‌ها متأسفانه در جامعه مؤثر است، اما تعدادشان اندک است.

طبیعی است سازمان صداوسیما با آن سه هزار و چندصد نفر کار می‌کند و ارتباط خوبی هم دارد مثل گذشته و به فراخور تولیدی که دارد، از آنها کمک می‌گیرد.درباره دیگران هم نهادهای مسئول رسیدگی، باید صحبت کنند. اگر هم از ما مشورت بخواهند بنایمان بر حفظ و نگه داشتن این افراد است، مشروط بر اینکه حرف مردم را بزنند.

معاون جبلی همچنین درباره تعطیلی خندوانه و عصر جدید هم گفت: من خودم شب اختتامیه «عصر جدید» رفتم به او (احسان علیخانی) خدا قوت بگویم و درباره برنامه هم صحبت شد. آن زمان خودش گفت شرایط «عصر جدید» به گونه‌ای است که الان نمی‌تواند ادامه‌اش بدهد. حرفش هم این بود که یافتن استعدادها ظرفیت انباشته‌ای داشته که طی سال‌ها بوده و در چند دوره این برنامه سراغ آن ظرفیت رفته‌اند و الان باید فضا مجدد بازیابی شود. درباره نمونه‌های دیگر هم همین‌طور بوده است. مثل رامبد جوان و برنامه «خندوانه» که شایعه کردند ما تعطیل کرده‌ایم. در حالی که زمانی که من خودم با آقای جوان صحبت کردم، او در کش و قوس طراحی برنامه جدیدی غیر از «خندوانه» بود.

برمهانی گفت: به‌هیچ عنوان اینگونه نبوده که ما این برنامه‌ها را تعطیل کنیم. از طرف دیگر برخی می‌خواهند بگویند چون عده‌ای در کشور ناامنی ایجاد کرده‌اند، به واسطه این ناامنی‌ها این افراد دیگر نمی‌خواهند کار کنند، در حالی که واقعاً اینگونه هم نیست. لااقل این دو مورد را خودم با آن‌ها صحبت کرده‌ام و در جریان هستم. قبل از ناآرامی‌ها و لااقل درباره این دو مورد می‌توانم بگویم خودم صحبت کرده‌ام و خبر دارم. اصلاً از همان زمان قرار نبود «خندوانه» ادامه پیدا کند آن هم نه به این معنا که کلاً تولیدش متوقف شود بلکه به این معنا که لااقل برنامه‌ای برای تولید فصل جدیدش وجود نداشت، اما حالا برخی می‌خواهند ماجرا را به گونه دیگری جلوه بدهند!

۲۳۳۰۲

پست بعدی

اعتماد: اینکه وعده‌های رئیسی قابل اجرا نیست تعجب ندارد؛ عجیب آن است که می‌گوید به وعده‌هایش عمل کرده!

د دسامبر 19 , 2022
عباس عبدی در روزنامه اعتماد نوشت:به‌ طور کلی وعده‌های داده شده از طرف آقای رئیسی از چند جهت نقص و ایراد داشت و این چیزی نبود که بر کسی پوشیده باشد. بنابراین از همان ابتدا که وعده داده شد، روشن بود که این وعده‌ها قابل تحقق نیست. اکنون هم کسی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000