عوامل ناآرامی باید نهایتا 10 روز بعد از دستگیری اعدام شوند / فاصله بین دستگیری‌ها تا اعدام بسیار زیاد است

اعتمادآنلاین|

مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در واکنش به ادعای رئیسی مبنی بر اینکه حتی یک بیکار هم در پاکدشت و رباط کریم وجود ندارد گفت: در برخی از مناطق به اندازه‌ای کار و اشتغال وجود دارد که صاحبان مشاغل برای پیش بردن کار به دنبال کارگر هستند البته این شرایط در همه جای کشور یکسان نیست.

به گزارش منیبان، بخش هایی از گفت و گوی میرسلیم را در ادامه می خوانید:

  • در تهران کار فراوان است تا جایی که در برخی مناطق آنقدر کار و اشتغال خوب است که نیاز داریم از سایر نقاط افراد علاقمند به کار بیایند. تصور برخی از اشتغال این است که کارمند دولت شوند این اشتغال مطلوب و مولد نیست.
  • به نظر بنده فاصله بین دستگیری عوامل ناآرامی‌ها تا اعدام آنها بسیار زیاد است و باید در فاصله ۵ یا ۱۰ روز بعد از دستگیری اعدام شوند منتها قوه قضائیه روال خودش را دارد.
  • در حقیقت آیین دادرسی بسیار محکم است و قوه قضائیه می‌خواهد براساس آیین دادرسی کار خود را انجام بدهد اما با شرایطی که پیش آمد و ظلمی که به مردم شد بنابراین قوه قضائیه باید با توجه به این شرایط بررسی‌های خود را انجام بدهد.
  • بنده قاطعانه از عملکرد قوه قضائیه در خصوص اتفاقات اخیر حمایت می‌کنم؛ فکر نمی‌کنم اعدام‌ها زودهنگام بوده بلکه به موقع و درست بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 1

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

میرسلیم: عوامل ناآرامی‌ها باید ۵ یا ۱۰ روز بعد از دستگیری اعدام شوند/ اکنون، فاصله دستگیری‌ها تا اعدام‌ها ، بسیار زیاد است

چ دسامبر 14 , 2022
مُنیبان نوشت : نماینده تهران در مجلس می‌گوید: بنده قاطعانه از عملکرد قوه قضائیه در خصوص اتفاقات اخیر حمایت می‌کنم؛ فکر نمی‌کنم اعدام‌ها زودهنگام بوده بلکه به موقع و درست بوده است. مصطفی میرسلیم، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در واکنش به ادعای رئیسی مبنی بر اینکه حتی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000