دومین روز از نمایشنامه‌خوانی «صاحبدلان» برگزار شد

دومین روز از نمایشنامه‌خوانی «صاحبدلان» برگزار شد

دومین روز از بخش نمایشنامه‌خوانی دوازدهمین دوره سراسری و اولین دوره بین‌المللی تئاتر «صاحبدلان» در تالار مشاهیر تئاتر شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، دومین روز برگزاری بخش نمایشنامه‌خوانی دوازدهمین دوره سراسری و اولین دوره بین‌المللی تئاتر «صاحبدلان» ۲۱ آذر با حضور هنرمندان و علاقه‌مندان در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.

«مردی که جهنمش را با خود حمل کرد» به نویسندگی و کارگردانی بابک والی، اولین اثر نمایشی روز دوشنبه ۲۱ آذر بود که ساعت ۱۷ به مدت ۶۰ دقیقه نمایشنامه‌خوانی شد.

«یوم کیپور» نیز دومین اثر نمایشی بود که به نویسندگی محمد مرادی‌فر و کارگردانی رضا مقدمی ساعت ۱۸:۳۰ با مدت زمان ۷۵ دقیقه میزبان مخاطبان شد.

نمایشنامه‌خوانی «صاحبدلان» تا روز پنجشنبه ۲۴ آذر به صورت رایگان میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

۵۵۵۵

پست بعدی

آخرین وضعیت روزنامه‌نگاران بازداشتی

س دسامبر 13 , 2022
ایسنا نوشت:‌ انجمن صنفی روزنامه‌نگاران تهران آخرین وضعیتِ روزنامه‌نگارانی که در بازداشت به سر می‌برند را تشریح کرد. طبق اطلاعیه انجمن صنفی روزنامه‌نگاران تهران، کمیته و هیات اجرایی پیگیری وضعیت روزنامه‌نگاران بازداشتی فهرست نهایی از وضعیت روزنامه‌نگاران بازداشتی را تهیه کرده است که گزارش‌های رسمی و غیررسمی این انجمن نشان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000