هشدار زرد بارش باران در خوزستان صادر شد

هشدار زرد بارش باران در خوزستان صادر شد

اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به بارش باران – تندباد لحظه‌ای و تگرگ، هشدار سطح زرد را استان صادر کرد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: با تأثیر سامانه بارشی، احتمال وقوع رگبار و رعد و برق، وزش باد نسبتاً شدید گاهی تندباد لحظه‌ای، برخاستن گرد و خاک محلی و موقتی و احتمال ریزش تگرگ در مناطق مستعد و بارش برف در ارتفاعات از اوایل وقت فردا تا اواخر وقت روز پنجشنبه وجود دارد.

محمد سبزه زاری افزود: این پدیده به صورت بارش در شمال، شمال شرق، جنوب غرب، غرب و بخش‌های از مرکز در بقیه نقاط به صورت نقطه‌ای و گرد و خاک محلی و موقتی در روز چهارشنبه در مناطق مرزی غربی و جنوب غربی استان فعال است.

وی گفت: با توجه به احتمال صاعقه، خسارت در اثر وزش باد نسبتاً شدید، آسیب به تأسیسات و سازه‌های سبک، شکستن سرشاخه درختان و کاهش دید افقی در برخی نقاط به علت برخاستن گرد و خاک توصیه می‌شود احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی و جابه‌جایی عشایر کوچ رو، اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از خسارت به محصولات کشاورزی، تحکیم سازه‌های سبک، تابلوهای تبلیغاتی و بنرهای مناسبتی، پرهیز از آبیاری محصولاتی نظیر ذرت و دیگر اقدامات پیشگیرانه انجام شود.

کد خبر 5654222

پست بعدی

«گلادیاتور ۲» در مراکش ساخته می‌شود/ فیلم در مرحله پیش‌تولید

س دسامبر 13 , 2022
مهر به نقل از ورلدآف ریل نوشت: «گلادیاتور ۲» در مرحله پیش تولید است تا به زودی فیلمبرداری آن در مراکش آغاز شود. ریدلی اسکات پس از ۲ دهه ادامه «گلادیاتور» را در مراکش می‌سازد. گزارش‌های جدید حاکی از آن است که ریدلی اسکات اکنون در حال بررسی و انتخاب […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000