برگزاری کارگاه «توسعه طرح و متن مستند» در دومین روز از جشنواره «سینماحقیقت»

برگزاری کارگاه «توسعه طرح و متن مستند» در دومین روز از جشنواره «سینماحقیقت»

در دومین روز از شانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» کارگاه «توسعه طرح و متن مستند» توسط سوپریو سن (فیلمساز هندی) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین شانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت»، در دومین روز از شانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» کارگاه «توسعه طرح و متن مستند» توسط سوپریو سن (فیلمساز هندی) برگزار می‌شود.

کارگاه «توسعه طرح و متن مستند» سوپریو سن از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸ در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود.

سوپریو سن فیلمساز مستقل از هند است که مستندهایی مانند «راه بازگشت به خانه»، «امید آخرین در جنگ می میرد»، «واگاه»، «شنا در میان تاریکی» و… را کارگردانی کرده است. این فیلمساز برای فیلم‌هایش بیش از ۴۰ جایزه بین‌المللی از جشنواره‌های برلین، کارلووی واری، بیلبائو، کراکوف، تامپره، هامبورگ، اوپسالا، مونستر، ابوظبی، دمشق و زاگرب دریافت کرده است. همچنین وی برنده چهار جایزه ملی از جمله مدال طلای رئیس جمهور برای بهترین مستند سال برای Hope Dies Last in War شده است و آخرین فیلم مستند او «شنا در میان تاریکی» (۲۰۱۸) که با همکاری NHK World ساخته شده است، اولین نمایش جهانی خود را در بخش رقابتی جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان ۲۰۱۸ داشته است.

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» ۲۰ تا ۲۵ آذرماه به دبیری محمد حمیدی مقدم در پردیس سینمایی ملت در حال برگزاری است.

۵۵۲۴۷

پست بعدی

مهدی نصیری: تمام تخم‌مرغ‌های‌مان را گویا در سبد چین و روسیه گذاشتیم / آن یکی از پشت خنجر زد و این یکی هم از روبرو!

د دسامبر 12 , 2022
مهدی نصیری نوشت: متاسفانه ما تمام تخم‌مرغ‌هایمان را در سبد چین و روسیه گذاشتیم و نتیجه شد آنچه امروز شاهدش هستیم. آن یکی از پشت خنجر زد و این یکی هم از روبرو! مهدی نصیری، سردبیر سابق کیهان در کانال تلگرامی خود نوشت: اونایی که تا همین دیروز از کشور […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000