تصویب آئین‌نامه داوطلب فداکار جمعیت هلال‌احمر

تصویب آئین‌نامه داوطلب فداکار جمعیت هلال‌احمر

مدیرکل امور مجلس جمعیت هلال‌احمر کشور از تصویب آئین‌نامه داوطلب فداکار جمعیت هلال‌احمر خبر داد و جزئیات حمایت های این آئین نامه را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا پورساداتی در آئین گرامیداشت روز جهانی داوطلب که در سالن آمفی‌تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ویلاشهر گرگان برگزار شد، گفت: جمعیت هلال احمر خانه امید مردم بوده و توانسته اعتماد جامعه را نسبت به خود جلب کند.

مدیرکل امور مجلس جمعیت هلال‌احمر کشور مهمترین تکلیف هلال‌احمر را حفظ و امانت‌داری از این اعتماد که سرمایه عظیم مردمی است دانست و ادامه داد: تلاش‌هایی شده تا در زمینه تخصیص منابع پایدار برای کمک به نیازمندان، مستمندان و افرادی که نیاز به حمایت دارند، اقدامات مؤثری صورت بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه با پیگیری‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی دو ردیف بودجه در جمعیت هلال‌احمر کشور تصویب شد، افزود: در همین زمینه رقمی معادل ۳۰۰ میلیارد تومان در زمینه حمایت‌های درمانی و ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر جهت اعطای وام‌های بلاعوض تصویب و در اختیار استان‌ها قرار گرفته است.

پورساداتی از تصویب آئین‌نامه داوطلب فداکار پس از سال‌ها با حمایت شورای عالی جمعیت هلال‌احمر خبر داد و خاطرنشان کرد: در پی این قانون امدادگران و داوطلبانی که در جریان حوادث و سوانح مختلف صدمات جسمی و جانی دیده و فوت می‌کنند، حمایت‌های مختلف مالی، معیشتی و آنچه در بضاعت جمعیت هلال احمر است در اختیار خانواده‌های آنها قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه نباید در کم بودن کار خیر ابایی داشته باشیم و باید برای انجام آن تعجیل کنیم، تصریح کرد: به عینه می‌بینیم که مردم در شرایط سخت با دیدن لباس سرخ و سفید جمعیت هلال احمر امیدوار می‌شوند.

کد خبر 5652761

پست بعدی

روزنامه جمهوری اسلامی: با احکام فقها نمی توان جامعه را اداره کرد؛ باید قانون حاکم شود

د دسامبر 12 , 2022
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: یکی از اقتضائات ضروری حکومت در دنیای امروز "التزام به قانون" است. از ادعای آن دسته از عالمان دینی که "چون ما شریعت داریم، پس بی‌نیاز از قانون هستیم"، بیش از یکصد سال می‌گذرد، و هنوز عده‌ای از علما در همان فضا سیر می‌کنند. غافل از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000