هری کین: مطمئن بودم آن پنالتی را گل می‌کنم

اعتمادآنلاین|

تیم ملی فوتبال انگلیس دیشب (شنبه) در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با نتیجه ۲ بر یک مغلوب فرانسه شد. در این دیدار هری کین، کاپیتان انگلیس پشت دو ضربه پنالتی ایستاد که یکی از آن‌ها را به گل‌ تبدیل کرد و دیگری را از دست داد تا نقش مهمی در حذف انگلیس داشته باشد.

به گزارش ایسنا، هری کین پس از ناکامی در رساندن انگلیس به مرحله نیمه‌نهایی و از دست دادن ضربه پنالتی گفت: من کسی نیستم که زیاد راجع به این موضوع فکر کنم. من در یک بازی چه پشت یک ضربه پنالتی بایستم چه دو پنالتی برای آن آماده‌ام.

او ادامه داد: من نمی‌توانم آماده‌سازی‌ام پیش از بازی را مقصر بدانم و هیچ حس متفاوتی نسبت به گذشته ندارم. من مطمئن بودم که از آن ضربه پنالتی استفاده می‌کنم اما نتوانستم آن طور که می‌خواستم از آن بهره ببرم.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

چه کسی پاسخگو است؟ فاجعه ای بزرگتر از «متروپل» در کمین ورزشگاه صدهزار نفری آزادی

ی دسامبر 11 , 2022
ورزشگاه آزادی در شرایط بحران است اما سازمان توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در اقدامی عجیب خبر از صدور مجوز ایمنی برایش داده است. ورزشگاهی که در روزهای تعطیلی فوتبال یا بدون تماشاگر بودنش می توانست به صورت اصولی بازسازی شود اما درحالی که این ورزشگاه می تواند جان ده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000