تشکیل نخستین جلسه‌ کمیته‌ پیگیری وضعیت روزنامه‌نگاران بازداشتی / دبیر و سخنگو انتخاب شدند

تشکیل نخستین جلسه‌ کمیته‌ پیگیری وضعیت روزنامه‌نگاران بازداشتی / دبیر و سخنگو انتخاب شدند

کانال انجمن صنفی روزنامه‌نگاران نوشت: نخستین جلسه‌ی کمیته‌ی پیگیری وضعیت روزنامه‌نگاران بازداشتی، امروز شنبه ۱۹ آذر در دفتر انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران تشکیل شد.

در این نشست پس از بحث و بررسی درباره‌ی وظایف، مسئولیت‌ها و نقشه‌ی راهِ کمیته، بدرالسادات مفیدی به عنوان دبیر و کامبیز نوروزی به عنوان سخنگوی کمیته انتخاب شدند.

در این نشست ۵ عضو اصلی شامل الیاس حضرتی، مهدی رحمانیان، محمد مهاجری، کامبیز نوروزی و بدرالسادات مفیدی به همراهِ اعضای هیات اجرایی حضور داشتند.

گفتنی است همکاران وخانواده‌هایی که علاقه‌مند به اظهار نکات یا اخبار لازم در مورد خود یا عزیزانشان هستند یا آمادگی همراهی در این فرآیند را دارند به اکانت تلگرامی @tpaoj یا شماره ۰۹۰۲۴۴۰۱۳۹۲ پیام دهند تا دبیرخانه در اسرع وقت با آنان تماس بگیرد.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

بدون لحظه‌ای وقفه در حال پیگیری توقف حکم اعدام ماهان صدرات هستم/ از هم‌مسجدی و بچه‌محل قدیمی‌ام گذشت کردم

ش دسامبر 10 , 2022
اعتمادآنلاین| «ماهان پشیمان است و من هم با تأسی از سیره اهل بیت از او گذشتم و تمام تلاشم را برای اجرا نشدن حکم می‌کنم». این اصلی‌ترین گفته محمدرضا قنبرطلب، شاکی خصوصی پرونده ماهان صدرات است. مردی که تصاویرش در دادگاه در کنار ماهان منتشر شده بود، امشب به سختی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000