وبینار بانوی بانوان

وبینار بانوی بانوان

وبینار «بانوی بانوان: حضرت فاطمه زهرا (س)» به مناسبت ایام فاطمیه در دانشگاه نورثوسترن آمریکا برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین دانشگاه نورث‌وسترن، واقع در شمال شهر شیکاگو، یکی از برترین و معتبرترین دانشگاه‌های آمریکا است. انجمن دانشجویان مسلمان شیعی این دانشگاه نیز یکی از فعال‌ترین انجمن‌های اینچنینی، خصوصاً در زمینه‌های علمی و معرفتی، در آمریکای شمالی است. در روزهای آینده این انجمن، وبیناری درباره حضرت فاطمه زهرا (س) و نیز بانوان سرآمد صدر اسلام برگزار می‌کند. در این وبینار پنج تن از بانوان مسلمان مشغول به تحصیل و یا تدریس در دانشگاه‌های #آمریکا، به سخنرانی خواهند پرداخت. آن طور که کانال جامعه و فرهنگ اطلاع‌رسانی کرده است، علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این برنامه می‌توانید به این لینک (https://t.me/NorthwesternSMA/۱۱۶۰) مراجعه کنند.

۶۵۶۵

پست بعدی

ببینید | حمله رئیسی به پشت پرده ناآرامی‌ها: دشمنان فهم ندارند و ...

ش دسامبر 10 , 2022
رئیس‌جمهور گفت: دشمنان دچار اشتباه محاسباتی شدند، چون فهم ندارند. ۲۰ سال در افغانستان علی‌رغم اینکه می‌گفتند عالم ارتباطات و اطلاعات دستشان بود، حضور داشتند، در حالی که نشان داده شد هیچ کدام از این‌ها دستشان نیست و نتیجه حضورشان خون‌ریزی و شکست بود. اغتشاشاتی که در کشور ایجاد کردند، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000