در هفت ماه سال جاری چقدر سهام در بورس معامله شد؟

در هفت ماه سال جاری چقدر سهام در بورس معامله شد؟

ایسنا نوشت:بر اساس گزارش بانک مرکزی، در هفت ماهه سال جاری شـاخص‌های تعـداد و ارزش سـهام معامله‌شده نسبت به دوره مشابه سـال قبل از لحـاظ تعداد ۸.۱ درصد افزایش و از لحاظ ارزش ۲۹.۳ درصد کاهش نشان می‌دهد.

بانک مرکزی در گزارشی به بررسی شاخص‌های تعداد و ارزش سهام معامله شده در بورس پرداخته است که طبق آن، در مهر ماه امسال بالغ بر ۷۸.۹ میلیارد سهم به ارزشی بیش از ۲۸.۹ هزار میلیارد تومان در بورس اوراق بهادار تهران معامله شد.

همچنین، در این ماه شاخص‌های تعداد و ارزش سهام معامله‌شده به‌ترتیب به اعداد ۳۷۴.۸ و ۶۴۵.۲ رسید که در مقایسه با ماه قبل از لحاظ تعداد ۱۲.۷ درصد و از لحاظ ارزش ۳۶.۶ درصد کاهش یافت و نسبت به ماه مشابه سال قبل شاخص‌های مذکور بـه‌ترتیب ۱۶.۳ و ۶۰.۷ درصد کاهش نشان می‌دهد.
علاوه بر این، در هفت ماه اول سال جاری بالغ بر ۹۵۴.۶ میلیارد سهم به ارزشی بیش از ۴۲۴.۶ هزار میلیارد تومان در بورس اوراق بهادار تهران معامله شد.

از سوی دیگر، در ایـن دوره متوسـط شـاخص‌های تعـداد و ارزش سـهام معامله‌شده به‌ترتیب به اعداد ۶۴۷.۸ و ۱۳۵۳.۴ رسید که نسبت به دوره مشابه سـال قبل از لحـاظ تعداد ۸.۱ درصد افزایش و از لحاظ ارزش ۲۹.۳ درصد کاهش نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

217 46

پست بعدی

عکس | جنگنده قدرتمندی که خودروساز مشهور ژاپنی ساخته

ج دسامبر 9 , 2022
دیجیاتو نوشت: دستاوردهای خودروسازان ژاپنی در زمینه‌هایی به جز اتومبیل‌سازی متنوع و پرتعداد هستند. میتسوبیشی یکی از خودروسازان ژاپنی است که محصولات متنوعی را در زمینه‌های غیرخودرویی تولید می‌کند. استخراج معادن، ساخت کشتی‌های کروز، فروش املاک، ساخت سیستم‌های جمع‌آوری الکترونیکی عوارض، طراحی قطارهای پرسرعت، پالایش نفت و بانکداری برخی از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000