سرمربی سپاهان برد پُرگل امروزش را به آریا جعفری، عکاس بازداشتی تقدیم کرد

اعتمادآنلاین|

مریم ایراندوست، سرمربی تیم فوتبال زنان سپاهان، پیروزی پُرگل امروز تیمش را طی یک استوری اینستاگرامی به آریا جعفری تقدیم کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، ظهر امروز از ساعت ۱۳ هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان در حالی برگزار شد که شاگردان مریم ایراندوست در تیم سپاهان در مصاف با تیم کیان نیشابور موفق به کسب پیروزی ۱۰ گله شده و این دیدار را با نتیجه ۱۰ بر صفر با پیروزی پشت سر گذاشتند.

در پایان این دیدار، مریم ایراندوست، سرمربی تیم فوتبال زنان سپاهان، این پیروزی را در استوری صفحه اینستاگرامش به آریا جعفری، عکاس فوتبال زنان تقدیم کرد که بیش از دو ماه است در بازداشت به سر می‌برد.

استوری

گفتنی است، بر اساس شنیده‌ها از منابع آگاه، مربیان و بازیکنان رشته‌های مختلف در باشگاه سپاهان در خصوص واکنش به موضوعات این‌چنینی تحت فشار و کنترل محمدرضا ساکت هستند که با توجه به این موضوع، این اقدام مریم ایراندوست در نوع خود جالب توجه است.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

ارزیابی روزنامه اصولگرا از نشست دانشجویی رئیس جمهور: نمایندگان جریان‌های رادیکال نبودند / دانشجویان همسو با رئیسی هم منتقد جدی دولت بودند

ج دسامبر 9 , 2022
فرهیختگان نوشت: روزنامه فرهیختگان با اشاره به سخنرانی رئیس‌جمهور در دانشگاه تهران نوشت: با وجود عدم حضور جریان‌های رادیکال اما صحبت‌های مطرح‌شده در جلسه نشان داد سایر دانشجویان که همسویی بیشتری با دولت برای رفع چالش‌های کشور دارند نیز اکنون در دسته منتقدان جدی دولت تعریف می‌شوند. روزنامه اصولگرای فرهیختگان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000