آمریکا پاسخگوی حمایت از گروهک تروریستی تندر باشد

5f25640244b46_5f25640244b4a

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: آمریکا باید پاسخگوی حمایت از گروهک تروریستی تندر و دیگر گروهک‌هایی که از داخل آمریکا هدایت عملیات تروریستی علیه مردم ایران را بر عهده دارند، باشد.

سید عباس موسوی ضمن قدرانی از اقدام مقتدرانه سربازان گمنام امام زمان ( عج ) در دستگیری سرکرده یک گروهک تروریستی و خرابکار اظهار کرد: رژیم آمریکا در حالی خود را در کنار مردم ایران معرفی می‌کند که تروریست‌های شناسنامه دار و کسانی که مسئولیت چندین عملیات تروریستی داخل ایران را بر عهده گرفته و دستشان به خون مردم و شهروندان بی گناه ایرانی آلوده است را در خاک خود جای داده و از آنها در ابعاد و اشکال مختلف حمایت و پشتیبانی می‌کند.

موسوی ضمن اعتراض شدید به دولت آمریکا گفت: این رژیم باید پاسخگوی حمایت از این گروهک تروریستی و دیگر گروهک‌ها و جانیانی که از داخل آمریکا هدایت عملیات خرابکارانه، مسلحانه و تروریستی علیه مردم ایران را بر عهده دارند و خون شهروندان ایرانی را بر زمین می‌ریزند، باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گروهک تروریستی
سخنگوی وزارت خارجه

پست بعدی

طوفان کرونا در چه صورت فروکش می کند/سه شرط لازم

ش آگوست 1 , 2020
معاون کل وزارت بهداشت، شرط فروکش طوفان کرونا را، استفاده حداقل ۹۵ درصد مردم از ماسک به همراه رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی دانست. به گزارش خبرگزاری مهر، ایرج حریرچی، گفت: برای کاهش بیماری باید ۹۵ درصد مردم ماسک بزنند و دیگر دستورالعمل‌های بهداشتی مثل شستن مکرر دست‌ها و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند. وی افزود: اگر ۸۰ درصد ماسک بزنند کف مطلوب است و اگر ۹۵ درصد ماسک بزنند مطلوب است، اما حالا اگر ۷۰ درصد ماسک بزنند آمارهای علمی نشان می‌دهد که هیج فایده‌ای نخواهد داشت و بیماری کاهش نخواهد یافت و آن ۳۰ درصدی که ماسک نمی‌زنند تمام زحمات آن ۷۰ درصد را بر باد می‌دهند و تازه ممکن است باعث بی اعتمادی به رعایت پروتکل ماسک زدن شوند..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000