مهدی نصیری: کانال تلگرامی و گروه واتساپی‌ من، هک شده است

مهدی نصیری: کانال تلگرامی و گروه واتساپی‌ من، هک شده است

انصاف نیوز نوشت: پژوهشگر دین و روزنامه نگار و فعال سیاسی گفت: احتمالا از طریق شماره موبایل من که مخابرات و همراه اول بر آن تسلط دارند، توانسته‌اند وارد گوشی و حساب من شوند و بعد از حدود یک هفته حضور خاموش در حساب من آن را هک کنند.

مهدی نصیری درمورد پاک شدن محتوای کانال تلگرامی اش که نزدیک به سی هزار عضو داشت، گفت: کانال هک شده است و ظاهرا تمامی محتوای آن را پاک کرده‌اند و یا لااقل در تلگرام من اینجور نشان داده می‌شود.

نصیری درباره‌ی چگونگی این هک گفت: بنظرم احتمالا از طریق شماره موبایل من که مخابرات و همراه اول بر آن تسلط دارند، توانسته‌اند وارد گوشی و حساب من شوند و بعد از حدود یک هفته حضور خاموش در حساب من آن را هک کنند. من احتیاطات تلگرامی را برای هک نشدن رعایت کرده بودم. البته تلگرام هشدار حضور غریبه را به من داده بود، اما من متوجه نشده بودم. ضمنا در واتساپ نیز گروهی داشتم که کارکرد کانال را داشت، چند ساعت پیش آن را نیز مسدود کرده‌اند.

نصیری همچنین گفت: پیش از این با تلاش سپاه سایبری چهار بار در توییتر و چهار بار نیز در اینستاگرام ریپورت و مسدود شدم.

وی در پایان افزود: در تلاش برای راه اندازی حساب و کانالی ایمن در تلگرام هستم

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

۲۰ مستند کوتاه و ۱۵ فیلم نیمه بلند راه یافته به جشنواره «سینما حقیقت» اعلام شدند

پ دسامبر 8 , 2022
اسامی ۲۰ مستند کوتاه راه یافته به بخش ملی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» معرفی شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از ستاد خبری شانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت»، اسامی این مستندها بدین شرح است: «اصیل» (سعید آلبوعبادی)، «سامورایی‌ها در کردستان» (مصعب عباسی سر، سرکوت نیکدل)، «یک قایق روی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000