برزیل شانس اول قهرمانی است+ عکس

اعتمادآنلاین|

سایت S۹۰ با نظرخواهی از کارشناسان فوتبال به بررسی میزان شانس قهرمانی ۸ تیم باقی مانده در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پرداخته است؛ جامی که از ابتدا پرحاشیه بوده و برخلاف ادعاهای مکرر جانی اینفانتینو، رئیس فیفا یکی از ضعیف‌ترین دوره‌های این جام از حیث برگزاری محسوب می‌شود.

به گزارش خبرورزشی، بر اساس برآورد کارشناسان؛ تیم ملی برزیل با ۳۳ درصد آرا بیشترین شانس قهرمانی در جام بیست‌ودوم را دارد و پس از سلسائو، فرانسه و پرتغال قرار دارند. جالب اینکه تیم ملی آرژانتین بین سه گزینه اصلی قهرمانی قرار ندارد.

در تصویر زیر شانس هر یک از ۸ تیم به تفکیک آمده است.

246077

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

نماینده مجلس: بی‌حجاب‌هایی که شال و روسری ندارند، بهایی هستند/ آنها برای رژیم صهیونیستی جاسوسی می‌کنند / نهادهای امنیتی باید ورود کنند

پ دسامبر 8 , 2022
رویداد۲۴ نوشت : فلاحی نماینده همدان می‌گوید : بخشی از افراد بی‌حجاب در دستگاه‌های دولتی مشغول به کار هستند و طبق ضوابط با آنها برخورد شود. مسئول رسیدگی به بی‌حجابی سوار موتور و ماشین و اماکن عمومی هم وزارت کشور است. اما در برخی مواقع سهل‌انگاری صورت می‌گیرد. حجت الاسلام […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000