مردم آمریکا،دوست داشتند تیم ملی ایران برنده شود / دستاوردهای جام جهانی به روایت خطیب جمعه ملایر

مردم آمریکا،دوست داشتند تیم ملی ایران برنده شود / دستاوردهای جام جهانی به روایت خطیب جمعه ملایر

ایسنا نوشت: حجت‌الاسلام برقراری گفت: کشورهایی از جمله کانادا، عربستان و آلمان هم که به دنبال حذف ایران از جام‌جهانی بودند، خودشان حذف شدند.

حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری امام جمعه ملایر در خطبه‌های نمازجمعه این شهر، با بیان اینکه جام‌جهانی فوتبال ۲۰۲۲ دو دستاورد خوب داشت، گفت: جام‌جهانی فوتبال ۲۰۲۲ به کل دنیا نشان داد رژیم صهیونیستی یک دلقک منفور است چراکه مردم دنیا حاضر نشدند حتی با خبرنگار آنها مصاحبه کنند و این یک دستاورد بزرگ بود.

، برقراری افزود: دستاورد دیگر جام‌جهانی ۲۰۲۲ این بود که فهمیدیم ملت ایران و ایران اسلامی در بین مردم چه جایگاه رفیعی دارد و حتی چقدر مردم آمریکا دوست داشتند که تیم ملی ایران برنده شود.

او ادامه داد: کشورهایی از جمله کانادا، عربستان و آلمان هم که به دنبال حذف ایران از جام‌جهانی بودند، خودشان حذف شدند.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۱

پست بعدی

«تشکر از مسئولین استانی برای پاسبانی از حجاب» / خطیب جمعه قم: دانشجویان موذن‌های جامعه برای تشکیل دولت اسلامی باشند

ج دسامبر 2 , 2022
ایسنا نوشت:خطیب نماز جمعه این هفته قم بر بهبود وضعیت اقتصادی تأکید کرد و خطاب به مسئولان گفت: «مسئولان نباید لحظه‌ای از بنا نهادن اقتصادی مقاومتی غفلت کنند و دانشجویان هم باید نسبت به آن واکنش فعال داشته باشند.» حجت الاسلام و المسلمین سعیدی در خطبه نماز جمعه یازدهم آذر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000