عکس | قاتل پهپادها به میدان نبرد آمد!

عکس | قاتل پهپادها به میدان نبرد آمد!

بر اساس بیانیه مطبوعاتی BAE Systems، این شرکت جدیدترین دستگاه موشک های شکار پهپاد خود را با انجام شلیک های آزمایشی زمین به هوا آزمایش کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این آزمایش‌ها برای اثبات اثربخشی موشک‌های ۷۰ میلی‌متری که توسط کیت‌های هدایت APKWS بر علیه سیستم‌های هوایی بدون سرنشین کلاس ۲ (UAS) با وزن تقریباً ۲۵ تا ۵۰ پوند و می‌توانند با سرعت بیش از ۱۰۰ مایل در ساعت هدایت شوند، انجام شد.

این آزمایش در جنوب آریزونا انجام شد و پنج راکت ضد UAS با هدایت APKWS از یک سیستم تسلیحاتی کانتینری در آن شلیک شدند. آنها موفق شدند تمام اهداف از جمله پهپادهای سریع السیر را نابود کنند. نتایج آزمایش بیشتر توانایی کیت های هدایت APKWS را برای فعال کردن حملات کم هزینه و دقیق در برابر تهدیدات هوابرد نشان می دهد.

راکت‌های جدید موتورها و کلاهک‌های استاندارد را با کیت‌های هدایت APKWS و فیوزهای نزدیکی/نقطه‌ی انفجاری اثبات‌شده ترکیب می‌کنند تا پهپادهای کلاس ۲ را نابود کنند. BAE Systems گفت: "مهمات دقیق به دست آمده یک سلاح تهاجمی کم هزینه و مافوق صوت پس از پرتاب با یک کلاهک بزرگ ۱۰ پوندی است که می تواند هواپیماهای بدون سرنشین بزرگ را در عرض چند ثانیه با یا بدون تماس مستقیم منهدم کند."

عکس | قاتل آمریکایی پهپادها به میدان نبرد آمد!

این موشک های هدایت شونده جدید در برابر چندین نوع هدف ثابت و متحرک نرم و زرهی بسیار کارآمد هستند. آنها را می توان از سکوهای مختلفی شلیک کرد، از جمله جت، هلیکوپتر، کامیون، قایق و ایستگاه های سلاح.

کیت های هدایت APKWS تنها برنامه دولتی ایالات متحده برای موشک های هدایت لیزری ۷۰ میلی متری است. آنها در دسترس همه نیروهای مسلح ایالات متحده و همچنین متحدان ایالات متحده از طریق فروش نظامی خارجی هستند.

۲۲۳۲۲۷

پست بعدی

کره جنوبی ۲ - پرتغال یک/ کره‌ای‌ها کامبک زدند و صعود کردند

ج دسامبر 2 , 2022
اعتمادآنلاین| دو تیم کره جنوبی و پرتغال در سومین دیدار خود از گروه H جام جهانی ۲۰۲۲ از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۲ بر یک کره جنوبی به پایان رسید. به گزارش ایسنا، گزارش این دیدار را در ادامه می‌خوانید: کره جنوبی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000