زندگی هیولای ماقبل تاریخ در رودخانه‌ای پر از زباله/ عکس

زندگی هیولای ماقبل تاریخ در رودخانه‌ای پر از زباله/ عکس

در رودخانه تارکولز آلوده‌ترین رودخانه کاستاریکا و یکی از آلوده‌ترین رودخانه‌ها در آمریکای مرکزی، خزنده‌ای ترسناک زندگی می‌کند که از میلیون‌ها سال پیش حکمران رودخانه‌ها است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حدود ۲۰۰۰ تمساح آمریکایی با زندگی در رودخانه سمی که شاهد نبرد چندین دهه این کشور با مدیریت زباله است، سازگار شده اند.

ایوان سندووال، زیست شناس دانشگاه ملی کاستاریکا، می گوید:" این منطقه بسیار آلوده است، اما این موضوع بر جمعیت تمساح ها تأثیری نداشته است."

عکس | حضور شکارچی ترسناک باستانی در رودخانه‌ای پر از زباله

ر اساس گزارش اتحادیه بین المللی حفاظت از طبیعت (IUCN)، تنها حدود ۵۰۰۰ گونه تمساح – که در ۱۸ کشور یافت می شود – پس از دهه ها شکار و از بین رفتن زیستگاه در جهان باقی مانده است.

این سازمان Crocodylus acutus را به عنوان گونه‌ای "آسیب پذیر" فهرست می کند، اما می گوید تعداد آن در سال های اخیر افزایش یافته است.

در گزارش «تمساح‌های جان‌سختی که در آلوده‌ترین رودخانه دنیا زنده ماندند!» در این باره بیشتر بخوانید.

۵۸۵۸

پست بعدی

کنایه معنادار عبدی به «اعزام لشکر رسانه‌ای و نورچشمی‌ها به قطر»

ج دسامبر 2 , 2022
انحراف از همین تقلیل دادن «کشور» به «قدرت» آغاز شد. عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب با انتشار عکسی از دوران دفاع مقدس نوشت: هنگامی که دفاع از کشور به دفاع از قدرت تقلیل یافت از وضعیت این عکس رسیدیم به اعزام لشکر رسانه‌ای و نورچشمی‌ها به قطر برای تماشای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000