در استقبال از شب تاریخی فوتبال ایران؛ پخش زنده بازی ایران و آمریکا در شیرودی

اعتمادآنلاین|

تیم ملی حالا سومین حضور پیاپی در جام جهانی را تجربه می‌کند. حضور در گروه B مسابقات و جدال با تیم‌های قدرتمندی مثل انگلیس، آمریکا و ولز انگیزه شاگردان کارلوس کی‌روش را برای کسب موفقیت و البته تاریخ‌سازی بیشتر از قبل کرده است.

به گزارش ورزش سه، بازیکنانی که اکثرا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هم حضور داشتند و حالا با سابقه‌ای بیشتر و البته تجربه‌ای بهتر به دنبال اتمام کار نیمه تمام خود هستند.

*حمید سجادی وزیر ورزش امروز به همراه سید محمد پولادگر و سینا کلهر، دو تن از معاونین خود با حضور در اردوی تیم ملی فوتبال با اعضای تیم ملی دیدار کردند.

*رضا درویش مدیرعامل و چند عضو هیات مدیره پرسپولیس امروز به قطر رفتند تا تماشاگر دیدار تیم ملی کشورمان مقابل آمریکا باشند. درویش برای بازی اول ایران در جام جهانی مقابل انگلیس قطر هم همراه با چند عضو هیات مدیره پرسپولیس به دوحه رفته بود و این دومین سفر به قطر برای تماشای بازی تیم ملی ایران است.

*سید نظام موسوی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از احتمال تعطیلی فردا (چهارشنبه)در صورت پیروزی و صعود تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و موافقت دولت خبر داد.

*براد فریدل، یکی از کارشناسان فوتبال آمریکا در گفت و گو با دیلی میل گفت: کی‌روش آن زمان مربیگری مترو استارز نیویورک نیوجرسی را برعهده داشت می‌شناسم. زمانی که او دستیار سر الکس فرگوسن در منچستریونایتد بود و من در بلکبرن بودم، در منچستر دور از او زندگی نمی‌کردم. آن موقع با او آشنا شدم. به عنوان یک مربی، بسیار پرتلاش است و ضمن آنکه او یک نظم دهنده ساختارمند است. او مرد بسیار باهوشی است. ایران او را زمانی انتخاب کرد که تنها دو ماه قبل از جام‌جهانی بود. او می‌تواند ایران را به پیروزی برساند.

*طبق تدارک صورت گرفته بازی امشب تیم ملی در ورزشگاه شیرودی پخش زنده می شود

*نواف الآسیوی، خبرنگار سرشناس صعودی معتقد است ایران در یک بازی پرگل، با نتیجه 3-2 آمریکا را شکست می دهد.

*محمدرضا مهدوی (بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس): ذات فوتبال قابل پیش‌بینی نیست خصوصا که برای این بازی مهم و حساس اصلا نمی‌توان چیزی حدس زد. آرزوی قلبی من پیروزی ۲ بر صفر ملی پوشان کشورمان است. یکی از گل‌ها را طارمی خواهد زد و یکی دیگر هم توسط مدافعین به ثمر می‌رسد.

*محمد نوازی (مربی آلومینیوم اراک): اصلا نمی‌توان این بازی را پیش بینی کرد. امیدوارم تیم ملی ما پیروز میدان شود. حدسم برتری ۲ بر صفر ایران با گل‌های سردار و طارمی است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

سازمان سینمایی برای سینماگران بازداشت‌شده چه کرده است؟

س نوامبر 29 , 2022
پیگیری کمیته مشترک سازمان سینمایی، قوه قضائیه و خانه سینما، در خصوص سینماگران بازداشت شده در ناآرامی‌های اخیر، نتیجه بخش بوده و پرونده تعدادی از سینماگران مورد مساعدت قرار گرفت. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روح‌الله سهرابی مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی در راستای رسیدگی و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000