نشست اعضای ناتو به منظور کمک به اوکراین

اعتمادآنلاین|

دبیرکل ناتو امروز (سه‌شنبه) در جلسه وزاری خارجه این ائتلاف از متحدان خواستار کمک‌های بیشتر برای زمستان سرد کی‌یف خواهد شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، افزایش کمک‌های نظامی به اوکراین از جمله ارسال سامانه‌های دفاع هوایی و مهمات و همچنین تامین سوخت در بحبوحه فصل سرما، تجهیزات پزشکی و ارسال دستگاه‌های پارازیت‌انداز برای پهپادها از موضوعات اصلی نشست وزرای خارجه ناتو خواهند بود.

ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین به شهروندان کشورش نسبت به "حملات جدید روسیه" هشدار داد؛ حملاتی که به ادعای زلنسکی می‌تواند به اندازه حمله هفته گذشته "فجیع" باشد – حمله‌ای که میلیون‌ها نفر را با شرایط قطعی آب و برق و نبود گرما مواجه کرد. روسیه اذعان می‌کند که هدفش "زیرساخت‌های اوکراینی" بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

«بی پایان» نادر ساعی‌ور برنده طاووس جشنواره گوا هند شد/ وحید مبصری بهترین بازیگر شد

س نوامبر 29 , 2022
صبا به نقل از روایتی نوشت: پنجاه و سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم گوا هند با اهدای دو جایزه به فیلم «بی پایان» نادر ساعی ور به کار خود خاتمه داد. شب گذشته ۲۸ نوامبر (۷ آذر) جشنواره بین المللی فیلم گوا هند در حالی به پایان رسید که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000