سخنان مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب است/ گوش به فرمان خواهیم بود

یک مداح اهل بیت(ع) در پی سخنان امروز مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری جلسات محرم، گفت: فرمایش حضرتعالی پیرامون چگونگی پاسداشت عزای حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام و تعظیم شعایٔر حسینی، مطابق معمول، فصل‌الخطاب است. سید مجید بنی‌فاطمه مداح اهل بیت(ع) در پی سخنان امروز مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری جلسات محرم با انتشار پستی در فضای مجازی گفت:
رهبر عزیز تر از جان ما؛
فرمایش حضرتعالی پیرامون چگونگی پاسداشت عزای حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام و تعظیم شعایٔر حسینی، مطابق معمول، فصل‌الخطاب است.
ما نیز دست اطاعت و ادب بر سینه گذاشته و در جمیع امور گوش به فرمان جنابتان خواهیم بود.
براساس این گزارش، مقام معظ..

5f241386cf2a7_2020-07-31_17-20 یک مداح اهل بیت(ع) در پی سخنان امروز مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری جلسات محرم، گفت: فرمایش حضرتعالی پیرامون چگونگی پاسداشت عزای حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام و تعظیم شعایٔر حسینی، مطابق معمول، فصل‌الخطاب است.

سید مجید بنی‌فاطمه مداح اهل بیت(ع) در پی سخنان امروز مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری جلسات محرم با انتشار پستی در فضای مجازی گفت:

رهبر عزیز تر از جان ما؛
فرمایش حضرتعالی پیرامون چگونگی پاسداشت عزای حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام و تعظیم شعایٔر حسینی، مطابق معمول، فصل‌الخطاب است.

ما نیز دست اطاعت و ادب بر سینه گذاشته و در جمیع امور گوش به فرمان جنابتان خواهیم بود.

براساس این گزارش، مقام معظم رهبری امروز در سخنرانی خود که از شبکه‌های رسانه‌ی ملی، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR و حسابهای این پایگاه در شبکه‌های اجتماعی به‌صورت زنده پخش شد، درباره برگزاری مراسم عزاداری در ماه محرم فرمودند: معیار آن چیزی است که ستاد مقابله با کرونا و کارشناسان بهداشت می‌‌گویند من هر آنچه که آن‌ها لازم بدانند را مراعات خواهم کرد.

وی تصریح کردند: توصیه و تأکید من به عزاداران، هیئات و نوحه‌خوانان آن است که به ستاد ملی کرونا و مصوبات آن توجه کرده و ضوابط تعیین شده برای عزاداری از سوی آنان را مراعات کنند.

 

منبع: فارس

مداح
مقام معظم رهبری
ویروس کرونا
محرم

پست بعدی

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی به کرونا مبتلا شد

ج جولای 31 , 2020
دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی به ویروس کرونا مبتلا شده و هم‌اکنون در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است. حبیب الله بور بور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی به ویروس کرونا مبتلا شده و هم اکنون در یکی از بیمارستان های تهران بستری است. مجتبی رضاخواه نماینده مردم تهران به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000