شمار قربانیان زلزله اندونزی به 162نفر افزایش یافت

اعتمادآنلاین|

شمار قربانیان زمین‌لرزه مرگبار روز گذشته (دوشنبه) در جزیره «جاوه» اندونزی که «جاکارتا» پایتخت اندونزی در آن واقع شده است، به ۱۶۲ نفر افزایش یافت و بیش از ۷۰۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

به گزارش فارس و بنا بر گزارش روزنامه «ایندیپندنت»،«ریدوان کامل» فرماندار جاوه غربی با اعلام جدیدترین آمار زمین‌لرزه روز گذشته اعلام کرد که علاوه بر قربانیان این فاجعه، صدها نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

بر اساس این گزارش، بسیاری از تلفات از دانش‌آموزان مدارس دولتی بوده که به دلیل فروریختن سقف کلاس‌های درسی جان خود را از دست دادند.

بر اساس این گزارش،‌ در حال حاضر بیمارستان‌های اندونزی از حضور زخمی‌های حادثه زمین‌لرزه در جاوه پر شده است و احتمالاً آمار تلفات این زمین لرزه افزایش خواهد یافت.

کامل همچنین گزارش کرد که خانه‌های بیش از ۱۳ هزار نفر به شدت در زمین‌لرزه آسیب دیده و مجبور شدند، هم‌اکنون در پناهگاههای موقت اسکان داده شوند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

اشتباه عجیب همدست دزدان، راز سرقت را فاش کرد/ دزدی کردیم تا برادرمان را از زندان بیرون بیاوریم

س نوامبر 22 , 2022
همشهری نوشت: سرقت‌های 2خواهر جوان از چند ماه قبل شروع شد و آنها با شگردهایی که داشتند اموال مردم را می‌دزدیدند تا اینکه چند روز قبل اتفاق عجیبی راز آنها را فاش کرد. ماجرا از این قرار بود که حدود 2هفته پیش زنی جوان که مشتری یکی از فروشگاه‌های بزرگ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000