«خدای رنگین‌کمان» هواداران را با تیم ملی فوتبال آشتی می‌دهد؟

اعتمادآنلاین|

تیم ملی فوتبال ایران در دومین روز از رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر در اولین بازی از گروه B رقابت‌ها در حالی به مصاف تیم ملی انگلیس می‌رود که بر خلاف همیشه شور و شعف همیشگی حضور ملی‌پوشان در جام جهانی بین فوتبال‌دوستان ایرانی وجود ندارد.

به گزارش اعتمادآنلاین، بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال به خاطر آنچه بی‌اعتنایی ملی‌پوشان به اوضاع فعلی کشور و ناآرامی‌ها عنوان شده اعلام کردند بازی‌‌های جام جهانی به خصوص تیم ملی ایران را تحریم خواهند کرد.

هر چند شروع صحبت‌های احسان حاج‌صفی در نشست خبری پیش از بازی با بیان جمله «به نام خدای رنگین‌کمان» کمی بر زخم‌های دل منتقدان مرهم گذاشت، اما هنوز دل فوتبالی‌ها با ملی‌پوشان و ستاره‌های فوتبال صاف نشده است.

انگار هواداران منتظرند فردا کوچک‌ترین نشانه‌ای از همدردی بازیکنان تیم ملی ببینند شاید آن‌وقت دوباره به فوتبال و ستاره‌های آن روی خوش نشان دهند.

هر چه هست اشاره به «خدای رنگین‌کمان» حاج‌صفی آن‌قدر که باید و شاید تاثیرگذار نبود تا هواداران را مجاب کند دوباره با مهیج‌ترین و پرطرفدارترین رویداد فوتبالی دنیا آشتی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 5

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 5 رای مخالف

پست بعدی

رحمانی، جامعه‌شناس: تغییرات نسلی توسط حاکمیت، شنیده و پذیرفته نمی‌شود / امنیتی دیدن قضایا، بهانه‌ای برای ندیدن اعتراض‌هاست

ی نوامبر 20 , 2022
تسنیم نوشت : حاجی حیدری با بیان اینکه اعتراضات را مردمی و نسلی نمی‌داند اضافه کرد: «ما چندین سال است منتظر خروج و اعتراض گسترده مردم به دلایل اقتصادی هستیم و همین که مردم با این اتفاقات همراهی نکردند برای ما جای سوال دارد. اگر این اعتراضات برای یک نسل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000