برجام بهترین راه رسیدگی به پرونده هسته ای ایران است

اعتمادآنلاین|

کارین ژان پی‌یر، سخنگوی کاخ سفید شامگاه جمعه در کنفرانس خبری هفتگی خود به سوالاتی پیرامون برخی ناآرامی‌ها در ایران در واکنش به مرگ مهسا امینی و مذاکرات احیای برجام پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، بنابر گزارش وب سایت کاخ سفید، ژان پی‌یر در پاسخ به سوالی درباره این ناآرامی‌ها در اظهاراتی مداخله‌جویانه با ابراز همدردی با خانواده مهسا امینی خواستار انجام تحقیقات درباره دلایل فوت او شد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که "آیا این اتفاق بر مذاکرات احیای برجام با ایران تاثیری دارد؟" تصریح کرد: ما نگرانی‌هایی در رابطه با ایران داریم اما برجام بهترین راه برای رسیدگی به موضوع هسته‌ای ایران است. ما به‌طور کاملا شفاف گفته‌ایم که هدف اصلی ما اطمینان از عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است.

سخنگوی کاخ سفید ادامه داد: بنابراین، تا زمانی که باور داشته باشیم دنبال کردن مذاکرات برجامی در راستای منافع ملی‌مان است به این کار ادامه می‌دهیم. ما معتقدیم که این، بهترین راه رو به جلو است تا مطمئن شویم که پیش می‌رویم – ما به این مذاکرات ادامه می‌دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

باکو نقض آتش‌بس را تکذیب کرد

ش سپتامبر 24 , 2022
اعتمادآنلاین| منابع رسانه‌ای از باکو پایتخت جمهوری آذربایجان خبر دادند، وزارت دفاع این کشور بیانیه وزارت دفاع ارمنستان را به شدت رد کرد. به گزارش مشرق، وزارت دفاع ارمنستان روز جمعه (دیروز) اعلام کرد که نیروهای مسلح جمهوری آذربایجان به سمت مواضع نظامیان این کشور آتش گشوده و توافق آتش‌بس […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000