انتقاد روزنامه اصولگرا از نقش «مهم» دولت در «دامنه‌دار شدن اعتراضات»

انتقاد روزنامه اصولگرا از نقش «مهم» دولت در «دامنه‌دار شدن اعتراضات»

روزنامه وطن امروز نوشت: مردم به دولت امید بسته بودند و این دولت وعده‌های مهمی به مردم داده بود اما موفق به تحقق بخشی از این وعده‌ها نشد و از طرفی نتوانست با مردم هم گفت‌وگو و آنها را اقناع کند.

روزنامه وطن‌ امروز در مطلبی به ناامیدی مردم از دولت ابراهیم رئیسی اذعان و تاکید کرده دولت نتوانست وعده‌هایش را محقق کند.

: مردم به دولت امید بسته بودند و این دولت وعده‌های مهمی در زمینه بورس و مسکن به مردم داده بود اما به هر دلیلی موفق به تحقق بخشی از این وعده‌ها نشد و از طرفی نتوانست با مردم هم گفت‌وگو و آنها را اقناع کند.

یک زمانی شما تلاش‌تان را می‌کنید اما نمی‌توانید به وعده‌تان عمل کنید، خب می‌روید گفت‌وگو می‌کنید و مردم را اقناع می‌کنید که به چه دلایلی نتوانستید. متاسفانه دولت حتی نتوانست مردم را اقناع کند و همین یکی از علت‌های مهم دامنه‌دار شدن اعتراضات است.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

سرنوشت قاتل شوهرخواهر چه شد؟

ش نوامبر 19 , 2022
اعتمادآنلاین| مردی که داماد خانواده را به خاطر آزار خواهرش به قتل رسانده بود بخشیده شد. به گزارش اعتمادآنلاین، متهم که مردی جوان است وقتی فهمید داماد خانواده خواهرش را به قصد کشت زده است تصمیم گرفت او را گوشمالی دهد؛ اما درگیری میان آنها منجر به قتل شد. بوی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000