درخواست کیهان از نیروهای امنیتی برای برخورد با معترضان؛ صبر مردم حدی دارد، تار و مارشان کنید

اعتمادآنلاین|

روزنامه کیهان در گزارش امروز خود بار دیگر خواستار برخورد با معترضان شد و نوشت: صبر مردم حدی دارد و آشوبگران را تارومار کنید.

نویسنده کیهان با بیان این مقدمه که «صبر مردم حدی دارد، با آشوبگران برخورد کنید» نوشته است: در شرایط موجود که آتش این اغتشاشات در حال افتادن به دامان مردم کوچه و بازار است تساهل در مقابله جدی و تسریع در مجازات عوامل اصلی بازداشت‌شده توجیه قابل قبولی ندارد. پرسش افکار عمومی مردم از مسئولان آن است که چرا و براساس چه تحلیل‌، الگو و مدل رایج در جهان و یا حتی کدام باور دینی و داشته‌های ملی و تجربی به مشتی اراذل اجاره‌ای اجازه آشوب و تعرض به جان و مال و ناموس مردم را می‌دهند؟!

در ادامه این گزارش آمده است: اکنون دستگاه‌های انتظامی و امنیتی وظیفه دارند مطابق خواست ملت با اعلام پایان مماشات و به صحنه آمدن همه‌جانبه از دامنه‌دار شدن فعالیت‌های تروریستی گروهک‌های معاند و تجزیه‌طلب جلوگیری کنند. برای دفاع از امنیت کشور و مردم باید مماشات را کنار گذاشته و در فصل شکار کفتارها هسته‌های آشوب را تارومار کرد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 1

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

آتش‌سوزی در کارگاه کفاشی خیابان جمهوری

ش نوامبر 19 , 2022
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران، از اطفا حریق در یک کارگاه کفاشی در خیابان جمهوری خبر داد و گفت: حدود ۲۰ نفر با کمک آتش‌نشانان به سلامت از ساختمان خارج شدند. جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: ساعت ۱۶:۱۵ وقوع حریق در یک ساختمان پنج طبقه در خیابان جمهوری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000