پدر کیان پیرفلک، فوت کرد؟

 پدر کیان پیرفلک، فوت کرد؟

فارس نوشت:رئیس بیمارستان گلستان اهواز گفت: پدر کیان پیرفلک که در حادثه تروریستی ایذه مجروح شده بود، زنده و بهبودی نسبی یافته است.

از ساعاتی قبل شایعه فوت پدر کیان پیر فلک، شهید خردسال حادثه ایذه را که در این حادثه مجروح شده است منتشر شده است. داوود شلیل احمدی رییس بیمارستان گلستان اهواز، ضمن رد این ادعا و کذب خواندن خبر منتشر شده، اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش کادر درمان وی بهبود نسبی یافته و از زیر دستگاه ونتیلاتور خارج شده است و هشیاری مطلوبی دارد.

رئیس بیمارستان گلستان اهواز گفت: پدر کیان پیرفلک که در حادثه تروریستی ایذه مجروح شده بود، زنده و بهبودی نسبی یافته است.

از ساعاتی قبل شایعه فوت پدر کیان پیر فلک، شهید خردسال حادثه ایذه را که در این حادثه مجروح شده است منتشر شده است.

داوود شلیل احمدی رییس بیمارستان گلستان اهواز، ضمن رد این ادعا و کذب خواندن خبر منتشر شده، اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش کادر درمان وی بهبود نسبی یافته و از زیر دستگاه ونتیلاتور خارج شده است و هشیاری مطلوبی دارد.

وی افزود: باتوجه به نیاز به انجام دومین عمل جراحی، با عادی شدن وضعیت و شرایط جسمی وی، این جراحی انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، عصر روز چهارشنبه دو گروه موتوری با استفاده از سلاح جنگی اقدام به تیراندازی به مردم و حافظان امنیت در ایذه کردند که در این حادثه هفت نفر شهید و تعدادی دیگر مجروح شدند.

کیان پیرفلک، کودک ۹ ساله بود که در حادثه شهید شد و صبح امروز همراه با ۶ شهید دیگر به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۱۷

پست بعدی

آمریکا و تروئیکای اروپا بیانیه مشترک صادر کردند/ از تصویب قطعنامه شورای حکام در خصوص ایران استقبال می‌کنیم+ متن کامل بیانیه

ج نوامبر 18 , 2022
اعتمادآنلاین| آمریکا و سه کشور اروپایی طرف برجام با صدور بیانیه مشترکی از تصویب قطعنامه ضد ایرانی در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی استقبال کردند. به گزارش فارس، ترجمه متن کامل بیانیه مشترک آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان به شرح زیر است: «ما دولت‌های فرانسه، پادشاهی متحده و ایالات […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000