هشدار روزنامه جمهوری اسلامی به مسئولان؛ حق مردم نیست با این همه ثروت عمومی و اجتماعی در فلاکت دست‌وپا بزنند

اعتمادآنلاین|

روزنامه جمهوری اسلامی گرانی و مشکلات اجتماعی را دلیل مردم برای اعتراض دانسته و خطاب به مسئولان نوشته حق مردم نیست با این همه ثروت عمومی و اجتماعی در فلاکت دست‌وپا بزنند.

به گزارش جمهوری اسلامی، بدون آنکه نیاز به توضیح و تشریح باشد، همگان این واقعیت را لمس می‌کنند که کشور دچار بحران اقتصادی مزمن است، هرچند که برخی مسئولان و جریانات حاکم سعی در کتمان آن داشته و دارند. فقر، تنگدستی، بیکاری، گرانی، مشکلات اجتماعی و خانوادگی ناشی از فشارهای اقتصادی و تداوم ظالمانه تحریم‌ها، مردم را به اعتراض واداشته است. مردم معتقدند حق آنها نیست که با این همه ثروت عمومی و اجتماعی، در این فلاکت دست و پا بزنند و لذا وظیفه مسئولان می‌دانند که به سرعت، مشکلات اقتصادی را حل کنند.

آیا این خبر مفید بود؟ 2 0

نتیجه بر اساس 2 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

زنان شبکه مخفی برگشتند

پ نوامبر 17 , 2022
ایرنا نوشت: قسمت پانزدهم سریال «شبکه مخفی زنان» پس از لختی کش و قوس، جمعه ۲۷ آبان پخش می‌شود. بر اساس اعلام روابط عمومی نماوا، مشکل پخش قسمت پانزدهم سریال «شبکه مخفی زنان» برطرف شد و طبق روال همیشگی پخش این سریال، قسمت پانزدهم شبکه مخفی زنان روز جمعه ۲۷آبان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000