شهدای حمله تروریستی ایذه به ۷ نفر رسیدند

شهدای حمله تروریستی ایذه به ۷ نفر رسیدند

اهواز – تعداد شهدای حادثه تروریستی شهرستان ایذه به هفت شهید افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال حمله دو گروه موتور سوار به مردم و حافظان امنیت در بازار مرکزی ایذه تاکنون هفت نفر شهید شده‌اند و تعدادی مجروح در بیمارستان بستری هستند.

در همین زمینه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با به شهادت رسیدن یکی از مجروحان حادثه تروریستی در شهرستان ایذه تعداد شهدا این جنایت به هفت نفر رسیدند.

حبیب حی بر افزود: همچنین در پی این حادثه تروریستی هشت نفر مجروح شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسامی شهدای این جنایت تروریستی رضا شریعتی ۲۵ ساله، کیان پیر فلک ۹ ساله، اشرف نیک بخت ۴۵ ساله، آبتین رحمانی ۱۳ ساله، علی مولایی و دو نفر مجهول الهویه اعلام شده‌اند.

در حمله تروریستی شامگاه چهارشنبه در ایذه که با به رگبار بستن مردم و مأموران حافظ امنیت از سوی ۲ موتور سوار در مرکز شهر ایذه رخ داد، هفت نفر به درجه رفیع شهادت نائل و هشت نفر دیگر مجروح شدند.

کد خبر 5634069

پست بعدی

سرقت برای پس دادن پول نزول/ برای درمان خواهرم 13میلیون تومان نزول کردم و بدهی ام رسید به 26 میلیون

پ نوامبر 17 , 2022
روزنامه ایران نوشت: روز گذشته مرد جوانی هراسان خود را به کانکس مأموران کلانتری 181 وردآورد رساند و گفت در حال مکالمه با تلفن همراهم بودم که مردی به طرفم آمد و خودش را پلیس معرفی کرد. مدعی بود که گوشی تلفن همراهم سرقتی است. به او گفتم این گوشی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000